Beste Ipad Google calendar discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Wie weet welke app ik het beste kan gebruiken voor het goed kunnen syncen tussen de PC (gebruik Vueminder), Google calendar (on online je kalender ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Beste Ipad Google calendar
Wie weet welke app ik het beste kan gebruiken voor het goed kunnen syncen tussen de PC (gebruik Vueminder), Google calendar (on online je kalender te kunnen raadplegen) en de Ipad....
Ik zoek mij een ongeluk in de appstore maar hoop dat iemand van jullie al iets goeds gevonden heeft. Is bijv. Calengoo iets?? Graag tips m.b.t. syncen calendar en misschien ook contacts? Thanks! Ronald |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Met Google Sync (geen App maar een gratis dienst) kun je de native Apple Apps gebruiken.
Werkt super! Google Sync services
|
|||
|
|||
Thanks, maar helaas heb ik (nog) geen apple PC maar een windows PC.
Suggestie's?? |
|
||||
|
||||
Ik bedoel native Apple Apps op je iPad of iPhone...
|
|
||||
|
||||
Je doet dus gewoon de sync vanuit de iPad met Google en dat doe je ook met je PC.
iPad <-> Google <-> PC Zoals XIII al schreef het werkt super. |
|
|||
|
|||
Ik ga het proberen. Thanks!!!!!!!
|
|
|||
|
|||
"Calendars" is echt de beste. Ziet er precies zo uit en synchroniseerd perfect!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Google calendar en iCloud calendar synct niet alles | koekjedebij | iCloud | 15 | 14-03-12 22:02 |
Google Calendar | faldera | iPhone algemeen | 0 | 06-07-10 11:09 |
Welke van deze 3 opties is de beste manier om mijn Google Calendar te synchroniseren? | ErickJacobs | iPhone algemeen | 7 | 25-06-10 19:43 |
Google Calendar | Bumba | iPhone Apps | 12 | 28-12-08 18:58 |
Google Calendar | BjOrN_M | iPhone algemeen | 4 | 21-05-08 13:10 |
|
|