App Agenda; Via Website/"toevoegen aan outlook" ontvangen Activiteit Verwijderen? discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi forumleden, via een website heb ik van de mogelijkheid gebruik (natuurlijk te nieuwsgierig) gemaakt om een verjaardag/verjaardagsboodschap via "toevoegen aan outlook". Hij is hierdoor ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
App Agenda; Via Website/"toevoegen aan outlook" ontvangen Activiteit Verwijderen?
hoi forumleden,
via een website heb ik van de mogelijkheid gebruik (natuurlijk te nieuwsgierig) gemaakt om een verjaardag/verjaardagsboodschap via "toevoegen aan outlook". Hij is hierdoor in mijn agenda app van mijn iPAD2 gekomen. Nu wil ik deze activiteit uit de agenda verwijderen, maar er is geen verwidering mogelijk via de functie "Verwijder Activiteit" die ik wel bij mijn andere normaal ingebrachte activiteiten zie. Graag advies in deze daar ik geen vervuilde agenda boodschap krijg. groet Ber |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
activiteit toevoegen in agenda iphone 4s | darkdodo | iPhone algemeen | 10 | 29-12-11 15:39 |
Geen "X" om app ter verwijderen | SDI | iPhone Apps | 7 | 23-11-11 18:12 |
website voor verzoeken om nieuwe Apps? "there's an App for that" | rrustema | iPhone Apps | 1 | 10-05-10 23:40 |
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" | SuperDutch | iPhone algemeen | 11 | 07-01-08 15:13 |
|
|