Apps omzetten naar iPad Apps discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi allemaal, Enige tijd geleden is het mij gelukt om via iTunes mijn apps te laten vergelijken met (universele) iPad apps vanuit de Appstore, en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Apps omzetten naar iPad Apps
Hoi allemaal,
Enige tijd geleden is het mij gelukt om via iTunes mijn apps te laten vergelijken met (universele) iPad apps vanuit de Appstore, en zonodig te downloaden. Dit zodat ik niet mijn iPhone apps op mijn iPad zet. Alleen deze optie kan ik niet meer terug vinden. Heeft iemand hier een oplossing voor? Alvast bedankt. Gr. Dominic ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 11 maart 2012 om 14:14 ---------- Ben reeds geholpen. Ga naar de Appstore op je iPad Klik op Genius, iPad upgrades en selecteer jouw apps welke je wilt upgraden Laatst gewijzigd door dominichuls; 11-03-12 om 15:18. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Volgens mij kun je bij de selectie van iPads de volgorde laten bepalen op het platform/type spel.
|
Labels |
apps, ipad, iphone, itunes, store |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apps van iPad overzetten naar pc | nipkow | iPad algemeen | 1 | 14-02-12 05:16 |
Apple's eigen iPad apps crashen vaak, en andere apps. | mathijs666 | iPad algemeen | 15 | 25-10-11 20:24 |
Apps overzetten van Ipad naar Ipad | woutertje6 | iPad Apps | 1 | 21-10-11 21:53 |
Apps overzetten van ipad naar ipad? | Candyaddiction | iPad Apps | 1 | 06-06-11 16:18 |
apps overzetten naar nieuwe ipad 2 | Gustf | iPad algemeen | 1 | 17-05-11 17:36 |
|
|