//

RTL 365 Probleem

RTL 365 Probleem discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forumleden, sinds vorige week in bezit van de nieuwe generatie iPad. Zeer trots natuurlijk. Al snel ontdekte ik de app RTL365. Geweldige app met ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad Apps en games > iPad Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 03-04-12, 09:10
zenegroen zenegroen is offline
 
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 10
Standaard RTL 365 Probleem

Beste forumleden,

sinds vorige week in bezit van de nieuwe generatie iPad. Zeer trots natuurlijk. Al snel ontdekte ik de app RTL365. Geweldige app met prachtige weergave. Alleen nu ervaar ik het volgende probleem:

Elke keer als ik een artikel open vliegt er een scherm voor, waarschijnlijk van een explorer. Dit scherm toont geen inhoud. Als ik linksboven dan op gereed klik dan krijg ik het artikel. Rechts kun je kiezen voor toon in Safari. Dus het moet wel een in-app browser zijn.

Naar mijn idee heeft het iets met het reactie systeem te maken, facebook login misschien. Ook hier heb ik mijn gegevens voor ingevuld maar dat lijkt niet te helpen. Als laatst heb ik de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar hetzelfde probleem blijft.

Heeft iemand hier ervaring mee? Of een goed tip? Zou geweldig zijn!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-04-12, 16:02
zenegroen zenegroen is offline
 
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 10
Standaard

Bedankt voor al jullie reacties en oplossingen ;-) Het probleem heeft zichzelf opgelost. Na 2 dagen deed die het weer...
Reageren

Labels
365, browser, popups, rtl



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
rtl gemist probleem dtsjunk iPhone Apps 0 19-01-11 04:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:09.