//

Muziek afspelen vanaf nas met randomfunctie

Muziek afspelen vanaf nas met randomfunctie discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zoek al enige tijd naar een muziekplayer waarmee ik muziek, opgeslagen op mijn NAS kan afspelen op mijn iPad. Ik heb er al een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad Apps en games > iPad Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-05-12, 11:20
ieskorp ieskorp is offline
 
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2012
Berichten: 6
Standaard Muziek afspelen vanaf nas met randomfunctie

Ik zoek al enige tijd naar een muziekplayer waarmee ik muziek, opgeslagen op mijn NAS kan afspelen op mijn iPad. Ik heb er al een aantal gevonden, maar geen enkele kan een gehele map met mp3tjes in willekeurige volgorde afspelen. Weet iemand een player die dat wel kan?

Alvast bedankt, Ies
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-05-12, 13:23
Rowy Rowy is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 5
Standaard

Apple TV aanschaffen een optie ?
en dan de app daarvan gebruiken.
Bij mij werkt dit perfect
  #3  
Oud 19-05-12, 21:04
ieskorp ieskorp is offline
 
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2012
Berichten: 6
Standaard

Heb al een mediaplayer, dus om nu nog een appletv te kopen is een beetje overdreven
Ik zoek het toch echt in een app, gratis of tegen een klein bedrag.
  #4  
Oud 01-01-13, 21:59
Salsagirl Salsagirl is offline
• iOS 1.0.0
• 3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 6
Standaard

Hallo ook wil ik graag via mijn ipad mijn bestanden zoals muziek, foto en video te kunnen afspelen.

ook zou ik graag mijn office bestanden willen benaderen die op de nas staan.

Welke app zijn beschikbaar voor de muziek en video bestanden?
Welke app voor office bestanden.

Wie kan mij helpen?
  #5  
Oud 01-01-13, 22:55
ieskorp ieskorp is offline
 
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2012
Berichten: 6
Standaard

Voor het afspelen van muziek, video e.d. (vanaf mijn NAS) ben ik uiteindelijk uitgekomen bij goodplayer. Random functie werkt goed, alleen wordt in de weergave van de lijst op het scherm gesuggereerd dat hij gewoon opeenvolgend afspeelt. Fout is bekend bij de makers, zal wel worden opgelost tzt. Speelt mp3 af maar ook flac.

Voor officebestanden gebruik ik Office2 HD. Volstaat voor kleine bewerkingen kan ook aangepaste bestanden weer direct op je NAS opslaan. Ik heb nogal wat verschillende apps uitgeprobeerd maar deze heeft mijn voorkeur.

Suc6 met je keuze
  #6  
Oud 02-01-13, 17:27
Salsagirl Salsagirl is offline
• iOS 1.0.0
• 3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 6
Standaard

heb de app gedownload, maar hele stomme vraag. Waar kan ik instellen dat hij de app de muziek pakt vanaf de nas? Zie nergens dat ik het ip adres van mijn nas kan instellen?

Zou je me nog een keertje kunnen helpen?

gr
  #7  
Oud 02-01-13, 19:37
ieskorp ieskorp is offline
 
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2012
Berichten: 6
Standaard

Als je de app start zie je rechtsonderin het symbool dat bestaat uit een vierkantje met een pijl naar buiten. Klik daarop en er verschijnt een scherm waarop je verschillende cliënts kunt instellen.
Ik heb mijn NAS als SMB (samba) client ingesteld door op het pijltje achter SMB/CIFS client te drukken. In het scherm dat nu geopend wordt klik je rechtsbovenin op de + Je komt nu in het scherm waar je de gegevens van de NAS kunt instellen, IP, gebruikersnaam en wachtwoord van een gebruiker die op de NAS bekend is en het domein (het domein heb ik overigens leeg gelaten).
Tenslotte kies je voor bewaar.

Ik hoor wel of het gelukt is.

Oh ja, of je wilt shuffelen dien je op te geven bij de instellingen.

Suc6
  #8  
Oud 02-01-13, 21:44
Salsagirl Salsagirl is offline
• iOS 1.0.0
• 3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 6
Standaard

hee,

weer een stap verder. Hetisgelukt, ik zie mijn muziek en video's.
Probeer nu deze met apple tv op mijn tv te zetten, maar dat lukt niet. Wordt dit niet ondersteund of met ik nog iets anders instellen of doen?

Dank je wel voor je hulp

gr
  #9  
Oud 02-01-13, 22:04
ieskorp ieskorp is offline
 
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2012
Berichten: 6
Standaard

Ik heb zelf geen Apple tv dus weet niet of je direct op de Apple tv ook je NAS kunt benaderen. Maar goed, dan zou je ook de app niet nodig hebben.
Wat zou moeten werken is om de film te kijken op je ipad en je beeld van je ipad door te zetten naar je Apple tv. Daar kun je heel veel over vinden op het internet, bijvoorbeeld Mirror je iPad, via Apple TV, naar je TV
  #10  
Oud 02-01-13, 22:20
Salsagirl Salsagirl is offline
• iOS 1.0.0
• 3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 6
Standaard

op mijn pad heb ik een icoontje staan van appletv, dus je zou zegen dat ik het dan op mijn tv zou moeten kunnen krijgen. Maar dat lukt helaas niet.

Dank je wel voor hulp, ga ik even verder kijken wat te doen.

gr
Reageren

Labels
random muziek nas ipad



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Stream vanaf NAS bekijken MCNO iPad Apps 3 03-01-12 14:26
Muziek: draadloos muziek afspelen vanaf ext. HDD ikkes1.0 Muziek, foto & video 0 08-08-11 12:38
Muziek vanaf pc afspelen Jordylwd iPhone Apps 0 10-08-10 21:29
Windows: Muziek op PC afspelen vanaf iPhone paulmadejong iTunes 0 10-09-08 01:11
Muziek: Muziek draadloos afspelen op pc-speakers vanaf iphone rolandrossel2 Muziek, foto & video 9 07-06-08 14:06

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:48.