AV Player HD discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb AV Player HD op mijn Ipad. OP mijn PC heb ik een film in avi formaat. Hoe krijg ik nou deze film op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
AV Player HD
Ik heb AV Player HD op mijn Ipad.
OP mijn PC heb ik een film in avi formaat. Hoe krijg ik nou deze film op mijn ipad. Via de AV PLayer kom ik er niet uit. Kan kiezen voor Media Explorer en WI-FI transfer maar erg duidelijk wordt het niet. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als je in iTunes bij apps gaat,als je naar beneden scrolt dan kan je daar een via avplayer een je film toevoegen
Grtz, |
|
|||
|
|||
Ik kan de app in Itunes vinden. Hoe je nu een film toevoegt wordt mij alleen nog niet duidelijk?
|
|
|||
|
|||
als je onderaan je apps kijkt heb je een aparte kader waar avplayer in staat...!
klik dan avplayer aan en dan komt er een knop toevoegen te voorschijn als je daar op klikt kan je browsen door je pc naar de folder waar je film staat en openen en dan voegt hij hem toe met je ondertitels hetzelfde doen en voila kijken maar |
|
|||
|
|||
Op je computer een programma om films om te zetten in mp4.Daarna kan je ze op je ipad zetten.
|
|
||||
|
||||
Waar is deze Applicatie gebleven? Kan hem niet op mijn nieuwe iPhone 5 zetten
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Heb het even opgezocht, AVPlayer en AVPlayerHD zijn op het moment uit de app store, ze worden wel weer terug verwacht!
|
|
|||
|
|||
Mss ace player?
Ik heb helaas nog de tijd niet gehad om al die apps te testen voor mkv bestanden. |
|
|||
|
|||
Ik vind het enige jammer dat Airplay streaming niet werkt.. Krijg bij mkv'tjes alleen geluid. En bij MP4 blijft de ondertiteling (losse .srt) op de iPad ipv op de ATV
|
|
|||
|
|||
AV Player HD ( Apps waar te vinden? )
Hallo.
ik zal me eerst even voor stellen Ger (mysterie). Ben helemaal nieuw in ipad wereld maar zit met een probleem. Kan iemand mij helpen waar ik de betaalde AV Player HD app kan vinden deze is toch moeilijk te vinden vindt ik Zelf in de U.S iTunes is deze niet te vinden. Sorry, ik snap het even niet meer.......... Alvast bedankt. Laatst gewijzigd door Powersoft; 08-11-12 om 13:03. |
|
|||
|
|||
Heb momenteel hetzelfde probleem. Na dagen fora en Google gebruiken blijkt avplayer het meest geschikt te zijn. Je moet het alleen maar vinden! P.s: Belgische gebruiker.....
|
|
|||
|
|||
Is uit de App store gehaald.Het waarom mag je aan Apple vragen.....
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Nee Apps kan je niet loskopen en moeten zich bevinden in de App Store! Tenzij je in het bezit bent van een jailbreak waarop je andere alternatieve apps kunt vinden. Zul je nu toch in de App Store zelf een alternatieve app moeten gaan zoeken, helaas..
|
|||
|
|||
Hij is weer terug hoor.
Maar ik had een vraagje: Als ik itunes open, en dan naar mijn ipad ga, dan naar apps, zie ik avplayer niet staan. Kan iemand alsjeblieft helpen? Hoe kan het zijn dat ik geen app zie, want ik wil graag films op mijn ipad hebben. |
|
|||
|
|||
Staat nog steeds niet in de App store hoor.....
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
AV Player HD | Yvonne85 | iPad Apps | 14 | 23-11-11 21:45 |
VLC player | milan13 | iTunes | 12 | 27-01-11 21:11 |
player | Flipke1405 | Jailbreak apps en thema's | 4 | 12-11-10 19:42 |
mp3 player | gieleke6 | iPhone Apps | 2 | 30-10-10 17:42 |
last.fm player? | amkrisis | Jailbreak apps en thema's | 2 | 26-09-08 11:13 |
|
|