//

Facebook Groups op iPad

Facebook Groups op iPad discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Met de vriendengroep hebben wij een (secret) group aangemaakt op FB nu gaan we binnenkort met zijn alle op vakantie en wil ik graag voor ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad Apps en games > iPad Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 09-08-12, 08:03
ruffian ruffian is offline
• iOS 10.3.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 74
Standaard Facebook Groups op iPad

Met de vriendengroep hebben wij een (secret) group aangemaakt op FB nu gaan we binnenkort met zijn alle op vakantie en wil ik graag voor de thuisblijvers wat leuke foto's e.d. uploaden via mijn iPad.
Maar er is nergens een mogelijkheid in de facebook app zelf om de foto's te uploaden naar de group albums. Wel kan ik 1 voor 1 op de wall plaatsen.

Er zijn tal van upload apps maar ik kan er geen vinden die naar een group toe upload. Nu lijkt mij het sterk dat ik de eerste ben die dit wil doen.
Via de browser gaat het niet want Apple heeft de upload button (nu nog) uitgeschakeld.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-08-12, 15:24
ruffian ruffian is offline
• iOS 10.3.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 74
Standaard

Misschien dat een modje dit kan verplaatsen naar iPhone? Als het eventueel op de iPhone kan is dit ook geen probleem (dankzij photostream).
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Facebook groups (groepen) verdwenen? robenroute iPhone Apps 5 24-10-11 03:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:41.