Welke US store apps moet ik eens bekijken? discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zat gisteren voor mijn zoon te kijken bij de apps van Disney in de US store, en daar zag ik al een paar hele ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Welke US store apps moet ik eens bekijken?
Ik zat gisteren voor mijn zoon te kijken bij de apps van Disney in de US store, en daar zag ik al een paar hele mooie 'second screen' apps van de animatie gigant. O.A. van the Lion King, Pirates en Tron zijn behoorlijk grote apps te downloaden, boordevol schetsen, info, concept art, etc. Echt heel mooi... én GRATIS!!!
En dat was dus in de eerste paar minuten dat ik in de US store aan het speuren was. Dus ik ben heel benieuwd of er nog meer mooie (grafisch indrukwekkende of gewoon briljante) aanbevelingen zijn! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Krijg maandag mijn Iphone 4 en welke apps moet ik erop zetten (cydia en appstore) | Freddy-Kruger | iPhone Apps | 0 | 26-08-10 03:16 |
Welke tutorial voor een jailbreak moet ik gebruiken? | tho123 | Jailbreak | 5 | 13-05-10 12:08 |
Welke apps moet ik installeren? | jonathan | Archief | 1 | 27-06-08 22:11 |
|
|