//

Welke US store apps moet ik eens bekijken?

Welke US store apps moet ik eens bekijken? discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zat gisteren voor mijn zoon te kijken bij de apps van Disney in de US store, en daar zag ik al een paar hele ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad Apps en games > iPad Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 07-08-12, 11:43
aspers aspers is offline
• iOS 4.3.2
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 37
Standaard Welke US store apps moet ik eens bekijken?

Ik zat gisteren voor mijn zoon te kijken bij de apps van Disney in de US store, en daar zag ik al een paar hele mooie 'second screen' apps van de animatie gigant. O.A. van the Lion King, Pirates en Tron zijn behoorlijk grote apps te downloaden, boordevol schetsen, info, concept art, etc. Echt heel mooi... én GRATIS!!!

En dat was dus in de eerste paar minuten dat ik in de US store aan het speuren was. Dus ik ben heel benieuwd of er nog meer mooie (grafisch indrukwekkende of gewoon briljante) aanbevelingen zijn!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Krijg maandag mijn Iphone 4 en welke apps moet ik erop zetten (cydia en appstore) Freddy-Kruger iPhone Apps 0 26-08-10 02:16
Welke tutorial voor een jailbreak moet ik gebruiken? tho123 Jailbreak 5 13-05-10 11:08
Welke apps moet ik installeren? jonathan Archief 1 27-06-08 21:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:18.