Docs in PAGES discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb PAGES gekocht, maar hoe krijg ik docs en .xls vanuit mijn PC naar PAGES? Groet, Martin...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Docs in PAGES
Hallo,
Ik heb PAGES gekocht, maar hoe krijg ik docs en .xls vanuit mijn PC naar PAGES? Groet, Martin |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Via iTunes "File Sharing" moet dat zeker lukken en misschien ook wel via DropBox.
.xls zijn Excel bestanden en daar kan Pages niets mee aanvangen, Numbers dan weer wel |
|
|||
|
|||
Ik heb NUMBERS er nu op staan, maar hoe krijg ik bestanden die op mijn PC staan in PAGES?
|
|
|||
|
|||
Ik heb nu TimeSharing op mijn iPad staan, maar hoe krijg ik de xls in Timesharing?
|
|
||||
|
||||
File Sharing waar timosha over schreef is een functie van iTunes op je PC/Mac.
Wat bedoel jij met TimeSharing?
|
|||
|
|||
Sorry, ik bedoel natuurlijk File-sharing.
Ik wil gewoon mijn xls.documenten op mijn ipad hebben en heb daar nu 2 app's voor aangeschaft en ik weet het verder niet, dus als iemand mij verder kan helpen, dan graag! |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Bestand naar jezelf emailen en dan openen op je iPad. File even iets langer ingedrukt houden en dan openen met Numbers/Pages.
|
|
|||
|
|||
Ik heb dat gedaan volgens het bericht van de Moderator, maar als ik NUMBERS open dan doe ik kopieren van iTunes en dan zie ik een scherm waar mijn 3 documenten in staan, maar alle 3 licht grijs en ik kan er niets mee doen. Er staat alleen links boven anneluur. Hoe moet ik verder?
Groet, Martin |
|
||||
|
||||
Misschien kunnen ze het in de winkel waar je de iPad hebt gekocht een keer voordoen?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Voor de zekerheid:
Pages ~ Word (doc/docx) Numbers ~ Excel (xls/xlsx) Keynote ~ Powerpoint (ppt/pptx) |
|
|||
|
|||
file mailen naar je iPad en dan opslaan in b.v. dropbox
|
|
|||
|
|||
Het is me nu eindelijk gelukt.
Ik krijg mijn docs en mijn xls op mijn iPad. Bedankt voor alle reacties. Groet, Martin |
|
||||
|
||||
Met welke methode is het je uiteindelijk gelukt?
|
|
|||
|
|||
Het is me gelukt via het versturen naar mijn e-mail en binnenhalen via mijn i-Pad.
Groet, Martin |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Docs to Go of Quickoffice | ChiTheDesigner | iPhone Apps | 31 | 03-08-11 22:37 |
Docs to go afbeeldingen? | solexpaul | iPad algemeen | 3 | 13-09-10 00:25 |
iDisk pages doc in pages openen op de iPad. | Roogbass | iPad algemeen | 0 | 12-07-10 10:05 |
Google Docs | azt33 | iPhone Apps | 5 | 02-03-08 04:35 |
|
|