Tijdschriften verwijderen uit Kiosk discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Aangezien mijn ouders een abonnement op de VI hebben kan ik de digitale versie van het blad gratis downloaden elke week. Een editie is echter ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Tijdschriften verwijderen uit Kiosk
Aangezien mijn ouders een abonnement op de VI hebben kan ik de digitale versie van het blad gratis downloaden elke week. Een editie is echter al zo'n 70mb.
Waar wordt dit opgeslagen? En als het op de HD van de iPad zelf is, kun je ze dan weer verwijderen? Anders ben ik op jaarbasis al 3,5gb kwijt.... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
PS: Een iPad heeft geen Hard Disk. |
|
||||
|
||||
VI is een voetbalblad met een App in de Kiosk (Newsstand).
Exemplaren worden na downloaden lokaal op je iPad opgeslagen. Je kunt ze zelf wissen en later opnieuw downloaden.
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Thnx voor de info. op mijn beurt, de VI is het grootste en waarschijnlijk ook het bekendste voetbalblad dat wekelijks verschijnt
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kiosk verwijderen/verbergen? | Mormel | Jailbreak apps en thema's | 20 | 08-02-13 10:10 |
contacten zit in Kiosk en wil er niet meer uit | JerrySunand | iPhone algemeen | 0 | 17-10-11 11:32 |
Items verwijderen uit To Do | Captain Krimson | iPhone Apps | 2 | 14-08-08 10:33 |
|
|