App van mail werkt niet goed. discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, sinds 2 dagen kan ik geen mails meer ontvangen of verzenden via de mail app. Heb accounts eens verwijdert en opnieuw geinstalleerd maar werkt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
App van mail werkt niet goed.
Hallo, sinds 2 dagen kan ik geen mails meer ontvangen of verzenden via de mail app. Heb accounts eens verwijdert en opnieuw geinstalleerd maar werkt nog niet!
Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik zit sinds gisteren met hetzelfde probleem. Ik kan je (nog) niet helpen, maar het is wel waardeloos. Verzenden, opstellen, verwijderen, alle functies zijn verdwenen.
|
|
||||
|
||||
Hebben jullie al eens een harde reset gedaan?
|
|
|||
|
|||
Nog niet geprobeert kzal het eens testen als er niets fout kan gaan natuurlijk!
|
|
|||
|
|||
Ik zal eens kijken of het werkt
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 23 oktober 2012 om 20:25 ---------- COLLIEHOME.......HELD!!!!!!! Het heeft gewerkt, 100 punten!!!! |
|
|||
|
|||
Ja ook mijn held! SUpeR! Dankje
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mail app iPad1 & Hotmail/Live mail werkt niet meer | Guest-20200523230332 | iPad algemeen | 2 | 07-12-11 08:32 |
iPod & mail app werken niet meer goed. | Trash | iPhone Apps | 0 | 03-06-11 17:55 |
Mail app werkt niet meer goed | Coolie747 | Archief | 4 | 27-05-11 21:59 |
Synchroniseren gmail op Iphone en Mail werkt niet goed | MCNO | iPhone algemeen | 0 | 19-06-08 10:37 |
|
|