Agenda iPad 4 discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Probleem Agenda App in iPad 4! Sinds vandaag staan er een aantal verjaardagen 145 keer op die dag in de agenda! Wanneer ik probeer deze ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Agenda iPad 4
Probleem Agenda App in iPad 4! Sinds vandaag staan er een aantal verjaardagen 145 keer op die dag in de agenda! Wanneer ik probeer deze te verwijderen dan komen er steeds meer nieuwe bij
Dit gaat om 4 dagen (lees verjaardagen) per jaar en geldt ook voor de komende jaren, alles wordt dus steeds herhaald. De agenda al helemaal leeg gemaakt en opnieuw gesynchroniseerd, maar zonder het gewenste resultaat. Is er iemand die mij verder op weg kan helpen om deze veraardagen uit de kalender te verwijderen? Gezellige zondag, Arnold |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als je een Goegelagenda gebruikt dan kijk eens in onderstaande draad:
http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...nda-gmail.html |
|
|||
|
|||
Dank voor je moeite!
Ik ga het goed lezen en kijken of ik er zelf iets mee kan! Groet Arnold |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Agenda voor iPad en PC | koreke | iPad algemeen | 8 | 04-02-15 18:31 |
help, agenda op Ipad crashed en Icloud agenda blijft laden | VjT | iPad algemeen | 0 | 19-05-12 11:37 |
Ipad en pictos in agenda | Pimirene | iPad algemeen | 0 | 20-04-12 14:19 |
externe agenda in gmail plaatsen op standaard agenda ipad | levy | iPad algemeen | 16 | 22-09-11 18:39 |
iPad Agenda bug | stringray | iPad algemeen | 0 | 26-08-10 20:41 |
|
|