App waarmee je handgeschreven comments in doc/pdf kunt plaatsen? discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zoek een app waarin je een doc of pdf kunt openen en comments kunt schrijven, met de hand/pen, liefst in verschillende kleuren. Wil aantekeningen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
App waarmee je handgeschreven comments in doc/pdf kunt plaatsen?
Ik zoek een app waarin je een doc of pdf kunt openen en comments kunt schrijven, met de hand/pen, liefst in verschillende kleuren. Wil aantekeningen in een bestaand script maken.
Bestaat vast, maar heb nog niets gevonden en ben nog geen ervaren ipad user... Alvast dank! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik weet wel dat je niets aan deze suggestie heb, maar de Samsung Galaxy Note2 doet dit perfect.
|
|
||||
|
||||
GoodReader kan dit, maar er zijn veel meer programma's met die functionaliteit.
Je vindt er vast enkele als je op PDF zoekt in de AppStore. Succes!
|
|||
|
|||
Ik gebruik daar PDF Expert voor om annotaties te maken.
Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 09-12-12 om 09:47. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Bedankt!! (Zoals ik al schreef....heb nog niet zo lang een ipad... )
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
app, comments, doc, pdf |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone 4 app waarmee je schem "kapot" kunt slaan | Robbert1978 | iPhone Apps | 6 | 17-02-12 16:39 |
Gezocht: App waarmee je via webinterface op iphone het fotoalbum kunt delen/opschonen | koekjedebij | iPhone Apps | 2 | 29-06-11 11:29 |
Word doc opslaan en in doc zoeken naar woorden | Keizer1 | iPhone Apps | 4 | 20-02-10 20:33 |
|
|