Office Documenten bewerken op netwerk locatie discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Is er een app waarmee ik Office documenten kan bewerken die staan opgeslagen op een netwerk locatie? De iPad is verbonden met een bedrijfsnetwerk, en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Office Documenten bewerken op netwerk locatie
Is er een app waarmee ik Office documenten kan bewerken die staan opgeslagen op een netwerk locatie?
De iPad is verbonden met een bedrijfsnetwerk, en dient een Excel bestand te kunnen openen en bewerken vanaf een netwerk locatie. Is hier een App voor? Alvast bedankt. Mvg, Miicker |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Oke, die app ziet er goed uit. Ik kan niet zo snel andere app's vinden die hetzelfde kunnen. Weet jij nog meer namen?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Is er nergens een gratis alternatief zodat ik kan testen of het goed werkt?
Nog een vraag over ezShare Pro, bewerkt deze bestanden lokaal, of echt op de server. Ik heb namelijk een app nodig die de bestanden bij het opslaan direct op de server opslaat. Alvast bedankt. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Let wel op! Al die zogenaamde "Office" apps zijn maar beperkt compatibel met Excel. Complexe rekenbladen met macro's, VBA, enz... kunnen die appjes niet bewerken. |
|
||||
|
||||
Oke, ik ben aan het overwegen ezShare Pro aan te schaffen, maar kan deze wel overweg met macro's, en bewerkt deze een bestand rechtstreeks op de server?
|
|
|||
|
|||
Voor zover mij bekend kan geen enkele iPad (of iOS) app overweg met Excel macro's. De benodigde Visual Basic for Applications (VBA) Runtime Library werkt immers niet onder iOS.
|
|
||||
|
||||
oke, ik ga nog even verder kijken
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Google documenten bewerken | iLove | iPhone Apps | 2 | 29-10-08 22:02 |
|
|