iPad Apps voor kinderen discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Wat zijn leuke apps voor kinderen tot 2 jaar? Wij zoeken programma's die kleutertjes kunnen bezig houden op de iPad. Het mogen interactieve boeken ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iPad Apps voor kinderen
Hoi,
Wat zijn leuke apps voor kinderen tot 2 jaar? Wij zoeken programma's die kleutertjes kunnen bezig houden op de iPad. Het mogen interactieve boeken zijn, verhaaltjes, spelletjes ... noem maar op. Het betreffen wel kleine kinderen van heel jonge leeftijd. De bedoeling is om samen met de ouders bezig te zijn met de iPad. bedankt
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
De gelukkige olifant van youp van het hek het is een boek voor kleine kinderen en schijnt goed te zijn.
|
|
|||
|
|||
Sneezies doet het goed, boekje over vriendjes (kleurenkoetje) word ook leuk gevonden, verder even geen idee.
Wellicht is er iets leuks van memory of zo? |
|
|||
|
|||
Ik heb op de ipad staan:
Ropompom, Bobo, Zappelin. De eerste twee zijn voor wat oudere kinderen, maar zappelin is erg leuk. Liedjes, filmpjes, tekenen..... |
|
|||
|
|||
bumba
iwoezelandpip |
|
||||
|
||||
Speurprent: prentenboek met veel geluiden op de iPad - iPad - iPadclub
Je kunt deze gratis uitproberen: Nederlandse Speurprent-app krijgt gratis lite-versie - iPad - iPadclub Oops: niet gezien dat het < 2 jaar moest zijn...
|
|||
|
|||
Mijn zoontje (ruim 1,5) vindt Nighty Night en soundtouch geweldig
|
|
||||
|
||||
Talking Tom Cat enz. vinden kleine kids ook wel leuk
"Aai de kat" e.d. kun je ze dan ook nog leren ^^ |
|
||||
|
||||
Mijn zoontje is gek van "build a train" en uiteraard van Bumba.
Zijn er nog meer leuke spelletjes voor kinderen te vinden tussen de 1 en 4 jaar?
|
||||
|
||||
Hier is Sneezies ook erg populair. Hij noemt het Hatjoe
|
|
|||
|
|||
Voor de wat oudere kinderen Doodles Clock, leren klokkijken op een leuke manier.
|
|
|||
|
|||
Voor kinderen van ong. 4 tot 7 is Wander Weet De Weg leuk: zelf routes kiezen tussen alle plaatsen in Nederland en Wander vertelt vervolgens over alle leuke dingen die je onderweg tegenkomt. Wordt hier elke avond gespeeld. Gelukkig zitten er 2000 plaatsnamen en 200 illustraties in, dus we kunnen nog even... Homepage | Wander Weet de Weg
|
|
|||
|
|||
Mijn dochters hebben GRoink en Ribbit gespeeld, ook héél veel teken apps (je hebt veel van die gratis sketch apps waar als volwassene niets aan is maar waar zij uren zoet mee zijn.
|
|
|||
|
|||
ZOOLA, een app over dieren, is erg leerzaam.
|
|
|||
|
|||
KIDSPLAY Iphone
KIDSPLAY HD Ipad app met dieren geluiden en memory in verschilldende moeilijkheden speel het alleen of met 2e bv tegen vriendje/vriendinnetje of tegen de ouders. mvg Jeroen www.itunes.com/apps/kidsplay mijn dochter is er helemaal gek mee. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|