mail van provider niet dumpen, wel omzeilen discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Stel, je hebt een e-mail adres van je ISP. Hoe benader jij je e-mail dan op je tablet/PC/smartphone? Hoe ik het nu doe: Gmail haalt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
mail van provider niet dumpen, wel omzeilen
Stel, je hebt een e-mail adres van je ISP.
Hoe benader jij je e-mail dan op je tablet/PC/smartphone? Hoe ik het nu doe: Gmail haalt de mail op en verwijdert deze van de ISP server. Tablet, PC en smartphone kijken naar Gmail. Dan zit er wel in het slechtste geval een vertraging op van een uur. Wat raden jullie aan? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Omdat ik problemen had met de imap mail van mijn provider op mijn ipad gebruik ik gmail. Ik heb op de webmail van mijn provider een doorstuur adres ingegeven. Elke mail die binnenkomt op mijn @skynet adres wordt direct doorgestuurd naar mijn @gmail adres. Ik ondervind wel geen vertraging, heb het getest en mail die mijn vriendin verstuurd komt onmiddellijk binnen.
|
|
||||
|
||||
Waarom niet rechtstreeks de mail van je provider?
|
|||
|
|||
Wanneer ik imap instel van mijn provider dan krijg ik altijd in de mail body: "dit bericht heeft geen inhoud". Zelfde op mijn iphone. Met gmail imap geen probleem. ligt dus duidelijk bij de provider. Heb hen daarover al gecontacteerd maar geen oplossing gekregen.
En raar maar wanneer ik POP instel dan is er geen probleem. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Waarom gebruik je het dan?
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
E-mail versturen wel via 3G, niet via Wi-Fi | Paul_538 | Wi-Fi | 6 | 01-02-11 00:24 |
Mail sturen wel, mail ontvangen niet | jaimiefanatic | iPhone algemeen | 1 | 26-09-10 15:42 |
wel mail outlook maar niet op iphone | Suyker | iPhone algemeen | 5 | 10-02-09 17:27 |
Mail wel via Wi-Fi, niet via EDGE | Guest-20210403222758 | Wi-Fi | 0 | 29-05-08 16:16 |
Niet bellen wel contact met provider | CurlyJoe | Archief | 1 | 22-02-08 23:51 |
|
|