//

wil duitse app store wisselen in nederlandse app store

wil duitse app store wisselen in nederlandse app store discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) ik ben nederlander en woon in Duitsland. Onlangs kocht ik een Ipad in Nederland en na thuis geinstalleerd te hebben geeft hij bij de app ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad Apps en games > iPad Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 21-02-13, 15:59
Erna1406 Erna1406 is offline
 
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 4
Standaard wil duitse app store wisselen in nederlandse app store

ik ben nederlander en woon in Duitsland. Onlangs kocht ik een Ipad in Nederland en na thuis geinstalleerd te hebben geeft hij bij de app store steeds in het duits de apps in omschrijving en na het downloaden in het nederlands. Dat is ook de bedoeling maar ik kan het opvragen van apps niet in het nederlands doen en kan dan ook bepaalde nederlandse apps niet krijgen.
Komt dit omdat ik een Duitse provider heb?
Hoe kan ik dit oplossen zodat ik ook in de nederlandse app store kan zoeken
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-02-13, 11:32
Gerritvds Gerritvds is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 7
Standaard

Ga in de App Store naar je Apple ID (helemaal naar onder scrollen), je klikt dan op 'Bekijk Account'. Als je je wachtwoord ingevoerd hebt kun je onder 'Land/regio' je land veranderen. Succes!
  #3  
Oud 22-02-13, 12:07
Erna1406 Erna1406 is offline
 
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 4
Standaard

Dank je wel voor de aanwijzing. Heb ik gedaan en daarna blijft de appstore in het duits de mogelijkheden geven en bij het in gebruik nemen van een app komt dan de nederlandse taal. Ik heb een duitse provider en de vraag is of dat de oorzaak is. Ik kan nu bijv. niet mijn nederlandse bank in app krijgen. Dat kan op dt moment alleen in de nederlandse app store. Het werkt dus erg ongemakkelijk. Ik woon in Duitsland maar eigenlijk leef ik in twee landen. De taal is dus niet het probleem maar ik mis nu een aantal apps.
  #4  
Oud 22-02-13, 14:06
Gerritvds Gerritvds is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 7
Standaard

Heb je een Nederlands of Duits Account in de App Store? Daar kan het probleem liggen maar ik weet niet of je dit kan wijzigen.
  #5  
Oud 22-02-13, 15:01
Erna1406 Erna1406 is offline
 
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 4
Standaard

Ik heb alles in het nederlands maar een duitse provider
Apps blijft maar zeggen dat ik geen toegang heb tot de ned store, terwijl ik mijn account daar heb aangesloten. Het blijft voor zover ik het begrijp een raadsel
  #6  
Oud 22-02-13, 19:23
joost1234 joost1234 is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 255
Standaard

Je moet een (extra) itunes-account aanmaken, maar dan voor de Nederlandse appstore. Zie ook hier: Meerdere iTunes-accounts gebruiken op iPhone en iPad - iPhoneclub.nl
  #7  
Oud 23-02-13, 09:56
Erna1406 Erna1406 is offline
 
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 4
Standaard

Het gaat mij niet om iets te kopem in een andere app store. Ik wil een in de nederlandse app store gratis aanwezige app kunnen opladen. Dat gaat in Duitsland op mijn Ipad niet. Ik ben aar een eenvoudige gebruiker die nog niet al te veel aandurft op de ipad.
  #8  
Oud 23-02-13, 10:02
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erna1406 Bekijk bericht
Ik wil een in de nederlandse app store gratis aanwezige app kunnen opladen.
En dat gaat alleen als je een account hebt in de Nederlandse App Store. Gratis of niet maakt niets uit. Als de gewenste app alleen in de Nederlandse App Store aanwezig is, en niet in de Duitse, ga je toch een NL account moeten aanmaken.

Ik heb ook een Duits, Belgisch en Amerikaans App Store account voor zulke dingen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ik heb alleen een Spaanse app store, ik wil de Nederlandse Fietsvriend iPad Apps 6 13-12-12 19:32
App store in duitse taal Meersmopje iPad algemeen 4 06-10-12 08:33
Na installatie iOS6 Duitse App Store i.p.v. Nederlandse jacsev iPhone Apps 1 22-09-12 14:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:10.