Apps draaien niet discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Allemaal, Ik heb een ipad gekocht en mijn sommige apps draaien niet. Ik heb de apps op mijn ipad gezet die ik gesyncroniseerd hebt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apps draaien niet
Hallo Allemaal,
Ik heb een ipad gekocht en mijn sommige apps draaien niet. Ik heb de apps op mijn ipad gezet die ik gesyncroniseerd hebt mijn iphone in itunes en dan via de zijbalk apps allemaal geselecteerd en naar mijn onder gesleept waar mijn ipad stond aan de linker kant. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Iphone apps zijn niet gemaakt om tedraaien, omdat die meestal niet gedraaid word gebruikt. Vandaar.
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor je antwoord.
Opzich is het wel vreemd want de software op ipad en iphone zijn het zelfde sommige iphones apps draaien wel en sommige niet er staat ook bij compatible met iphone ipad ipod enzo |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Facebook messenger draait ook. Zoals bij de teletekst staat ook compatible voor ipad maar maakt niet uit.
Bedankt voor alle recaties |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Na reboot ipod 4g draaien zelfde apps nog op achtergrond | greg30 | iPhone algemeen | 7 | 05-09-11 23:26 |
iPod touch: Draaien apps | maxmuziek | Jailbreak | 1 | 28-06-11 19:07 |
Apps blijven op achtergrond draaien :s | PearLRoX | iPhone Apps | 20 | 08-07-10 14:52 |
Help, meerdere apps tegelijk laten draaien ? | eduiphone3g | iPhone Apps | 4 | 30-10-08 23:44 |
|
|