beste twitter app voor ipad discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) wie heeft ervaring met de apps v twitter uit itunes. Om nu gelijk te betalen, zou graag wat tips willen. ik ga twitter bedrijfsmatig gebruiken. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
beste twitter app voor ipad
wie heeft ervaring met de apps v twitter uit itunes.
Om nu gelijk te betalen, zou graag wat tips willen. ik ga twitter bedrijfsmatig gebruiken. wat ik zoek: - snelheid - mogelijkheid om te organiseren alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik gebruik TweetBot op de iPhone, iPad en Mac. Ben ik héél tevreden over
|
|
|||
|
|||
thnx, gekocht.
Nu de account aanmaken. Toen ik laatst in de apple store was zei de medewerker iets over een app waarmee je niet iedere keer je wachtwoorden hoeft te onthouden omdat die ze automatisch bij elke site invult. ken je die ? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
idd goeie tip. Er zijn dus 3 apps in de store beschikbaar. Die andere 2 vertrouw ik gewoonweg niet. Dan maar de duurdere. ff kijken hoe die werkt
tweetbot: op de ipad heb ik de standaard app van foto (zo n zonnebloem icoon). Via Fb kan ik daar altijd mijn fotos uit downloaden. Met tweetbot ga je naar settings, dan image opload en dan krijg je opties. Hij pakt echter niks uit foto. Ook buiten via tweetbot om load hij geen fotos. Heb je een tip voor. Echt heel erg bedankt tot zover |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik klik in TweetBot boven rechts op het blauwe icoontje (vierkantje met pen). Dan midden, boven het toetsenbord op de camera. Dan kan ik kiezen, een foto/video maken of eentje uit de bibliotheek kiezen. Als ik uit de bibliotheek kies kan ik een foto kiezen uit de filmrol, de albums en Fotostream. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wat is de beste twitter client voor op de iPhone? | Shorty007 | iPhone Apps | 131 | 18-02-14 16:53 |
Beste Twitter app | er1ck | iPhone Apps | 1 | 15-11-10 20:06 |
|
|