Foto's in iPhoto op iPad verwijderen discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ook na lezing van alle verwijzingen naar dit probleem, vind ik nog nergens een heldere uitleg van hoe je dit wél kunt doen.de meeste foto's ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Foto's in iPhoto op iPad verwijderen
Ook na lezing van alle verwijzingen naar dit probleem, vind ik nog nergens een heldere uitleg van hoe je dit wél kunt doen.de meeste foto's zijn bewerkt,of gebruikt in een verslag, of voorzien van onderschrift of titel, en juist die worden in het helponderwerp niet genoemd/ uitgesloten.
Is dit inderdaad een enorme domme fout in iPhoto? Of kijk ik niet goed? Is er echt geen oplossing voor? Dat zou dus beteken dat je iPad volloopt zonder dat je daar op verdacht bent.Kan iemand hierover eens een helder verhaal maken? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
iPhoto for iOS (iPad): Foto's verwijderen uit iPhoto |
|
|||
|
|||
Nee, daar gaat het dus 'fout'. Als je de foto's uit de filmrol verwijdert, blijven ze toch in iPhoto zelf wel staan. Ook als je ze b.v. eerst doorstuurt naar de filmrol en dan verwijdert, staan ze weer/nog 'braaf' weer in iPhoto
|
Labels |
foto's verwijderen, iphoto, verwijderen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
fotostream foto's in iPhoto zijn niet te verwijderen | ruwepit | iCloud | 20 | 06-06-13 00:37 |
Foto's verwijderen iPhoto | Thomas202 | Muziek, foto & video | 3 | 09-05-12 22:43 |
Foto's verwijderen van iPad | Wilm1963 | iPad algemeen | 1 | 11-08-11 00:45 |
Foto verwijderen op iPad | cbkroes | iPad algemeen | 6 | 09-12-10 23:27 |
Foto's bestellen via iPad (iPhoto) ? | PSlomp | iPad algemeen | 7 | 01-07-10 20:20 |
|
|