Foto's verwijderen van iPad discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb vanaf mijn pc foto's in dropbox geplaatst , hierna op mijn iPad gezet, alleen kan ik deze niet meer verwijderen, de foto's die ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Foto's verwijderen van iPad
Ik heb vanaf mijn pc foto's in dropbox geplaatst , hierna op mijn iPad gezet, alleen kan ik deze niet meer verwijderen, de foto's die ik rechtstreeks vanaf de camera op de iPad heb gezet kan ik wel verwijderen!!!!!
Ik heb al van alles gebrobeerd en hulp van mensen om mij heen bevraagt, maar niemand weet een oplossing, zelfs geprobeerd via ituns, maar ook dit lukte niet. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Zover als ik het weet, kan je inderdaad foto,s die je via je camera op je ipad hebt gezet of per email aan jezelf had gestuurd, verwijderen vanaf je ipad.
Andere foto moet je verwijderen via itunes als je ipad weer eens aan je pc hangt. Dat is in mijn geval ook zo omdat ik via itunes foto op de ipad zette.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Verwijderen van de foto's | DraganJ | Muziek, foto & video | 2 | 03-08-11 21:54 |
foto's van ipad naar pc | kevinho | iPad accessoires en onderdelen | 1 | 25-07-11 13:03 |
Foto's verwijderen van IPad | henkenaggie | iPad algemeen | 0 | 29-06-11 21:42 |
Foto verwijderen op iPad | cbkroes | iPad algemeen | 6 | 09-12-10 23:27 |
Foto's verwijderen van iPhone werkt niet meer. | Brandius | Muziek, foto & video | 0 | 21-06-10 18:59 |
|
|