iPad is iPhone geworden discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Toen ik vanmiddag na het opladen mijn iPad van de lader haalde (hij was helemaal opgegaan, dus uit geweest), ontgrendelde ik deze. Tot mijn schrik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPad is iPhone geworden
Toen ik vanmiddag na het opladen mijn iPad van de lader haalde (hij was helemaal opgegaan, dus uit geweest), ontgrendelde ik deze. Tot mijn schrik is er ineens iets heel vreemds gebeurd: de pictogrammen van apps zijn heel klein geworden en nog veel erger: als ik een app opstart (van Instellingen tot games), crasht de hele iPad! Deze moet dan gereboot worden.
Het lijkt eigenlijk alsof de iPad bij het opnieuw opstarten tijdens het laden een vergrote iPhone is geworden! Met mijn iPhone heb ik een foto gemaakt, die ik heb bijgevoegd. Excuus voor de kwaliteit.... Herstellen en/of rebooten werkt niet: wat kan ik doen?! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Is herstellen via itunes geen optie?
|
|
||||
|
||||
Heb je misschien iets uit Cydia geïnstalleerd?
|
|||
|
|||
Dat kan kloppen! Kan ik iets verwijderen of terugzetten?
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 7 augustus 2011 om 15:49 ---------- Had ik al geprobeerd, heb ik nu in de beginpost gezet. Thanks anyway voor de tip! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Wellicht kun jij er wat mee, suc6 ps 4.3.3 is noodzakelijk ivm jailbreak via jailbreakme.com Laatst gewijzigd door mail.eve; 07-08-11 om 17:29. Reden: toevoeging waarom firmware |
|
||||
|
||||
je kan de laatst geinstalleerde apps/ tweaks vanuit cydia weer verwijderen?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
had je wel je shsh blobs opgeslagen, anders zit je op 4.3.5 en is er geen weg meer terug.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Nee, je hebt 4.3.3 SHSH blobs nodig om die release te installeren:
Persoonlijke handtekeningen van Apple: een overzicht (jailbreak)
|
|||
|
|||
weet je welk programma uit Cydia je hebt geinstalleerd? Dan kan je bijvoorbeeld via iFunbox. Dan kan je naar /applications en dan de foute cydia app weghalen.
|
|
|||
|
|||
Na alle jailbreakgerelateerde applicaties met iFunbox van mijn iPad af te hebben gehaald, heb ik hem kunnen herstellen en het grootste deel van de data terug kunnen halen door het herladen van een reservekopie.
Enorm bedankt voor de hulp en de tips! Zonder jullie berichten had ik hem moeten opsturen.. |
|
||||
|
||||
Opgelost, dus een slotje.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Na Jailbreak Iphone langzaam / traag geworden | prashant | Jailbreak apps en thema's | 9 | 12-05-11 10:53 |
Iphone traag geworden! | tuningboy | iPhone algemeen | 2 | 30-12-10 21:09 |
Iphone 16gb 3gs heet geworden | Vomera | iPhone algemeen | 1 | 18-09-09 12:35 |
|
|