Whatsapp op iPad 1 (onder 3G) mogelijk? discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik lees overal dat het heel eenvoudig is WhatsApp op je iPad 1, 2 of 3 te installeren. Ik heb de stappen gevolgd en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Whatsapp op iPad 1 (onder 3G) mogelijk?
Hallo,
Ik lees overal dat het heel eenvoudig is WhatsApp op je iPad 1, 2 of 3 te installeren. Ik heb de stappen gevolgd en het icoontje whatsapp staat nu ook op mijn ipad 1 (Wi-Fi only) maar als ik het opstart, sluit de app direct weer af/ Weet iemand of whatsapp op ipad 1 met alleen Wi-Fi (dus geen 3g) wel mogelijk is? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Whatsapp is verbonden aan een 06 nummer en dus aan een simkaart. Een iPad heeft geen simkaarthouder en dus lijkt het me dat het niet mogelijk is..
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Heb je WhatsPad al geïnstalleerd via Cydia nadat je WhatsApp hebt geïnstalleerd?
|
|||
|
|||
Ik heb inderdaad ook whatspad geinstaleerd ndat ik whatsapp erop had staan. Ik gebruikte de nieuwste versie van whatsapp.
Iemand nog tips? |
|
|||
|
|||
Zie bericht nummer 3.
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Vragen om andere tips is dan ook overbodig. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Vragen om andere tips lijkt me dan niet overbodig? |
|
|||
|
|||
Probeer whatsapp eens opnieuw te installeren, dus eerst verwijderen.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
WhatsApp installeren op je iPad, iPad 2 & iPad 3 [Guide] | iPhonemania.nl 1. Jailbreaken ipad 2. Whatsapp downloaden en installeren op ipad. 3. WhatsPad installeren uit Cydia. ? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hoi,
Heb een vraag, ben een leek dus a.u.b. begrip hiervoor. Heb gisteren een ipad retina 4 gekocht ( nieuw in de winkel ). Nu wil ik graag whatsapp hebben of een alternatief waarmee ik toch kan chatten met whatsapp vrienden. Nu lees ik hier iets over jailbreaken, is dat schadelijk voor mijn ipad ? zo niet, kan iemand me dan duidelijk uitleggen de stappen die ik moet ondernemen. MVG, Hans Gordijn |
|
|||
|
|||
Citaat:
Jailbreak forum > Jailbreak en Unlock forum > iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS |
|
|||
|
|||
Timosha Dank je wel, ga ik doen.
Is er ook een directe link naar mijn vraag. Ben hier ook niet zo thuis op het forum (lastige vent hé ) Laatst gewijzigd door HansGordijn; 26-05-13 om 14:40. Reden: iets vergeten |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ios 6.1.3 is er dan een vergelijkbaar chat programma, waarme ik toch met mensen kan chatten die whatsapp gebruiken.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Is het mogelijk animated gifs via whatsapp te versturen? | erik2013 | iPhone Apps | 1 | 18-02-13 13:42 |
WhatsApp op iPad mogelijk? | bootsy | iPad Apps | 56 | 13-02-13 22:35 |
|
|