YouTube HD app discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds vandaag een iPad 4 (16GB 4gen) en heb YouTube geďnstalleerd, nu een domme vraag, als ik iets wil bekijken zie ik onder ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
YouTube HD app
Ik heb sinds vandaag een iPad 4 (16GB 4gen) en heb YouTube geďnstalleerd, nu een domme vraag, als ik iets wil bekijken zie ik onder en boven een zwarte balk. Waarom vult het scherm zich niet helemaal zodat je die balken niet ziet?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Een iPad heeft een aspect ratio van 4:3. Een HD filmpje heeft aspect ratio van 16:9.
Daarom worden er boven en onder balken weergegeven (Letterbox). Dat had men vroeger ook op 4:3 televisies met 16:9 filmpjes. Ik ken die app niet maar is er geen mogelijkheid tot uitzoomen? |
|
|||
|
|||
Is trouwens gewoon de youtube app (zonder hd erachter). Nee, niet dat ik gezien heb zowel in/uitzoomen niet.
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
YouTube app | bastiaaneast | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 6 | 02-10-12 13:22 |
Youtube app verdwenen | Ienbischof | iPad Apps | 2 | 28-09-12 13:54 |
YouTube Mobile app | caresse66 | iPhone algemeen | 4 | 15-09-12 17:36 |
Youtube app inloggen | scoop1 | iPhone Apps | 0 | 01-06-12 14:30 |
youtube app | seiko2 | iPad algemeen | 10 | 13-12-11 00:53 |
|
|