YouTube app discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Is het jullie ook opgevallen als je probeert via je iPhone een filmpje op YouTube afspeelt alleen via de mirror het kan bekijken op je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
YouTube app
Is het jullie ook opgevallen als je probeert via je iPhone een filmpje op YouTube afspeelt alleen via de mirror het kan bekijken op je Apple tv.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik kan gewoon via de Apple tv het icoon van You Tube gebruiken. Intypen wat ik wil zien/zoeken en dan krijg ik het te zien op de tv.
Overigens heb ik de Apple tv pas sinds vandaag dus ik heb geen vergelijk! |
|
|||
|
|||
Met iOS 6 bedoelde ik
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
heb het ook gemerkt idd,
als je via je Iphone het filmpje wilt streamen naar de Atv, krijg je alleen maar geluid te horen op de tv. Alleen door de "mirror" te gebruiken komt er ook beeld. Maar je kan natuurlijk ook youtube starten via de Atv, dan behoudt je het volle scherm |
|
|||
|
|||
Ja, daar kwam ik ook achter. Sinds de laatste update wordt alleen nog het geluid gestreamed. De Dumpert App doet het wel gewoon als voorheen..
|
|
|||
|
|||
Was ik toch gelukkig niet de enigste. Vind t irri dat je de mirror optie moet aanzetten om YouTube op de iPhone te laten afspelen op je Apple tv
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
YouTube Mobile app | caresse66 | iPhone algemeen | 4 | 15-09-12 17:36 |
iOS 6 YouTube.app | DeadRow94 | Ontwikkelen voor iOS | 8 | 20-07-12 15:45 |
Youtube app inloggen | scoop1 | iPhone Apps | 0 | 01-06-12 14:30 |
youtube app | seiko2 | iPad algemeen | 10 | 13-12-11 00:53 |
Video: iPhone 3G YouTube app | Tim de Kl. | Muziek, foto & video | 11 | 15-07-08 18:30 |
|
|