Film van Nas via internet streamen discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb sinds enkele weken een Freecom dual drive network center hier staan. Nu kan ik via het thuis netwerk gewoon een filmpje kijken. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Film van Nas via internet streamen
Hallo,
Ik heb sinds enkele weken een Freecom dual drive network center hier staan. Nu kan ik via het thuis netwerk gewoon een filmpje kijken. Mijn dochter die 10 km verder woont zou ook graag in willen loggen om een film te kijken, helaas geen beeld of stoterend beeld. Lange laadtijd of doet helemaal niets. Wie kan me op weg helpen of is dit niet mogelijk Hier voor alvast mijn dank Peter |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Is jullie internet verbinding wel snel genoeg?
|
|
|||
|
|||
De upload is 4.76Mbps
|
|
||||
|
||||
en de download van de ontvanger? en is deze via draad of draadloos verbonden?
Probeer je HD films te streamen? |
|
|||
|
|||
De download van de ontvanger is op een ipad2 dus via Wi-Fi
Zijn Mp4 bestanden omgezet vanuit MKV |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Video: Streamen vanaf je NAS zonder programma op PC | Spurrea | Muziek, foto & video | 0 | 20-10-12 01:27 |
Muziek: Streamen van NAS naar iPhone/iPad | petervhoek | Muziek, foto & video | 2 | 15-07-12 21:26 |
iPad: Opslaan van Office2HD-bestanden op een NAS ? | bertdiemen | Jailbreak | 0 | 01-01-12 14:43 |
Muziek: Muziek van NAS/PC naar de IPod van de IPad/IPhone via Wi-Fi? | kooimens | Muziek, foto & video | 1 | 23-07-11 16:32 |
Muziek: Foto Muziek film van nas naar iPhone | gertmeppelink | Muziek, foto & video | 0 | 21-06-09 12:25 |
|
|