Welke app moet ik nemen voor mijn wachtwoorden op te slaan discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet iemand welke applicatie ik moet nemen om mijn wachtwoorden veilig op te slaan. Ik zou hem graag ook willen synchroniseren met mijn ipad imac ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Welke app moet ik nemen voor mijn wachtwoorden op te slaan
Weet iemand welke applicatie ik moet nemen om mijn wachtwoorden veilig op te slaan. Ik zou hem graag ook willen synchroniseren met mijn ipad imac ipod touch en mijn iphone. HELP !!
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik gebruik 1Password en eWallet. Beide apps syncen iDevices en Macs via iCloud/Dropbox.
|
|
|||
|
|||
1password zag ik dat deze 45 euro moet kosten vind ik best wel een bedrag
lastpass staat op gratis, is dit dan ook wat of moet je later betalen hiervoor. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
mSecure, hierbij kan je syncen via Wi-Fi en DropBox. Je kan ook een PC en of Mac variant kopen, maar er is een gratis mogelijkheid om alleen een backup op je PC / Mac achter te laten. Hier heb je alleen de 1 malige aanschafkosten.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Welke iPhone moet ik nemen? | Maria1971 | iPhone algemeen | 9 | 06-01-13 00:03 |
Welke datateller app kan ik het best nemen | courske | Chat en geruchten | 0 | 05-11-12 01:18 |
Wil geld terug krijgen voor app nemen ze alleen de app terug waar moet ik klagen | Danny1235 | iPhone Apps | 0 | 28-09-12 19:31 |
Welke telefoon moet ik nemen? | xeromorphic | Odido (T-Mobile) | 1 | 31-07-10 00:26 |
Software: Welke navigatie moet ik nemen? | MrWixx | iPhone Navigatie | 12 | 17-07-10 11:00 |
|
|