App voor beperkt gebruik van een iPad discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Mensen, Ik ben opzoek naar een app waarmee ik kan instellen welke Apps/functie er op een iPad gebruikt kunnen worden. Het is bedoeld voor ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
App voor beperkt gebruik van een iPad
Beste Mensen,
Ik ben opzoek naar een app waarmee ik kan instellen welke Apps/functie er op een iPad gebruikt kunnen worden. Het is bedoeld voor in onze winkel, we willen graag van de stapel magazines af en die vervangen door 2 of 3 iPad's. En zoeken dus zoals gezegd een app waarmee we functie zoals Mail,Appstore, instellingen ect. kunnen verbergen of uitschakelen. Ik heb al een tijdje op Google gezocht maar kom er niet verder mee. Heeft misschien hier iemand een idee welke app ik dan moet hebben. Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
iPhone Configuration Utility 3.5 for Mac OS X Een aantal dingen kan je ook instellen met Instellingen -> Beperkingen. En de Apple Configurator uit de Mac App Store (voor OS X Lion en nieuwer). https://itunes.apple.com/en/app/appl...34433123?mt=12 Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 21-05-13 om 15:06. |
|
||||
|
||||
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ik zoek een app die mobiel data gebruik afsluit na bv 50mb gebruik | schre12 | iPhone Apps | 5 | 21-01-13 23:31 |
Gebruik maken van een andere ereader app | Onnetie | iPad Apps | 0 | 11-09-11 13:52 |
Gebruik je een case/hoesje voor je iPad of niet? | alvani | iPad algemeen | 11 | 14-09-10 17:50 |
|
|