Gebruik maken van een andere ereader app discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb vandaag de gratis app eBookS reader op mijn IPad gezet. Maar als ik nu boeken synchroniseer dan blijven ze toch naar iBooks gaan. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Gebruik maken van een andere ereader app
Ik heb vandaag de gratis app eBookS reader op mijn IPad gezet. Maar als ik nu boeken synchroniseer dan blijven ze toch naar iBooks gaan. Heb geprobeerd iBooks app eraf te halen maar dan zegt hij tijdens het synchroniseren dat iBooks er niet op zit waardoor je geen boeken kunt overzetten. Weet iemand hoe ik boeken in het andere programma kan krijgen?
Gr. Onnetie |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Het maken van een app | Daantromp | Ontwikkelen voor iOS | 12 | 30-07-11 22:32 |
Met een BB internet pakket gebruik maken van je Iphone??? | jrg85 | Odido (T-Mobile) | 12 | 25-01-11 19:40 |
vragen over het maken van een app | senerm | Ontwikkelen voor iOS | 1 | 30-03-10 23:36 |
Sms-app (versturen) tijdens gebruik andere app | Romek | Jailbreak apps en thema's | 12 | 11-02-10 21:24 |
|
|