ipad als 2e scherm naast de TV discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) zoals de titel al zegt, zijn er app's die je ipad nuttig maken om bij je tv te zetten? voorbeeld: in de appstore heb je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ipad als 2e scherm naast de TV
zoals de titel al zegt, zijn er app's die je ipad nuttig maken om bij je tv te zetten?
voorbeeld: in de appstore heb je de iphone-app tweetdesk (heeft bij mij echter nooit gewerkt) mijn bedoeling is dus om een search op twitter te laten uitvoeren tijdens een tv-programma als #DWDD etc. en deze in het groot automatisch voorbij zie komen op mijn ipad scherm... zijn hier apps voor? ik zit al een tijdje erachter te zoeken maar kweet niet hoe dit valt te beschrijven en zijn er nog andere apps in deze categorie? de bedoeling is dus: no touch, dus het foto-lijst idee alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G scherm hetzelfde als 3Gs scherm? | FamousD | iPhone algemeen | 1 | 20-05-11 19:52 |
iPhone 4 'rattle' sound als je op achterkant naast camera tikt | KvnAzn | iPhone algemeen | 7 | 19-12-10 21:09 |
|
|