//

iPad mini in combinatie met Seagate wireless plus

iPad mini in combinatie met Seagate wireless plus discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ben een nieuwkomer op dit forum dus bij voorbaat excuses als ik een vraag stel die reeds ergens beantwoord is. Woon zelf in Thailand en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad Apps en games > iPad Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-06-13, 05:14
Rob1706 Rob1706 is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 16.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2013
Locatie: Thailand
Berichten: 9
Standaard iPad mini in combinatie met Seagate wireless plus

Ben een nieuwkomer op dit forum dus bij voorbaat excuses als ik een vraag stel die reeds ergens beantwoord is. Woon zelf in Thailand en heb tijdens laatset bezoek aan Nederland een iPad Mini aangeschaft. Gisteren hier in Thailand Seagate Wireless Plus gekocht en daar nodige films, foto's en muziek op gezet. Foto's en muziek zonder probleem benaderbaar. Video's via Seagate Media wel op een lijst te zien maar kijken ho maar. VLCRemFree gedownload maar daar schiet ik niets mee op. Welke gratis of betaalde apps heb ik nodig om video's die op Seagate staan te kunnen zien op iPad? Zag dat meeste video's AVI formaat zijn. Geen enkel probleem met betaalde apps buiten het gegeven dat mijn Nederlandse creditcard op mijn Thaise adres staat en bij wijzigen regio taal op Thais staat en dat kan ik echt niet lezen. Kan via aankoop door iemand anders in Nederland apps wel krijgen maar wil simpelweg weten wat de beste apps is voor mijn situatie. Bij voorbaat dank voor elke suggestie .
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-06-13, 21:53
jpvanmuijen jpvanmuijen is offline
 
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2013
Berichten: 2
Standaard

Toevallig vandaag ook een wireless plus gekocht en eindeloos met VLC zitten klooien om video naar het juiste format te transcoden. Apple is daar nogal strikt in.
De oplossing; Handbrake. Heeft standaard presets met precies de juiste profiles en bitrates voor iOS devices. Om je video's om te zetten dus, niet om ze te kijken. Dat doe je daarna gewoon via de Seagate app.
  #3  
Oud 29-06-13, 04:20
Rob1706 Rob1706 is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 16.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2013
Locatie: Thailand
Berichten: 9
Standaard

Heb nog een andere optie gevonden. Heb CineXPlayer aangeschaft in Apple Store en kan nu video's afspelen. Alle video's staan op Seagate Wireless en CineXplayer speelt met geluid ad op iPad Mini. Bedankt voor jouw suggestie.
  #4  
Oud 01-07-13, 15:46
jpvanmuijen jpvanmuijen is offline
 
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2013
Berichten: 2
Standaard

Nog even een off-topic aanvulling; ik heb de Wireless Plus een dag later naar de winkel teruggebracht, omdat hij van de ene in de andere kinderziekte rolde. Belangrijkste nadeel was dat het apparaat een eigen hotspot instelt, waardoor allerlei Wi-Fi-lussen ontstaan (alles moet via die schijf met je router gaan communiceren), wat de stabiliteit en snelheid niet echt ten goede komt. En als je hem uitschakelt moeten alle apparaten (AppleTV zelfs handmatig) weer op je normale netwerk gaan aanmelden.
Een aardig concept, maar nog niet af.

Voor het geval mensen overwegen zo'n ding aan te schaffen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ipad 2 in combinatie met abonnement grootnick15 iPad algemeen 7 11-09-11 19:39

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:42.