//

App overzetten van iPad naar ipod

App overzetten van iPad naar ipod discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een app op mijn iPad aangepast voor een autistische jongen. Nu wil ik diezelfde app op mijn ipod hebben zodat hij die makkelijk ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad Apps en games > iPad Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-07-13, 14:32
AnneMargreet AnneMargreet is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2013
Berichten: 5
Standaard App overzetten van iPad naar ipod

Ik heb een app op mijn iPad aangepast voor een autistische jongen. Nu wil ik diezelfde app op mijn ipod hebben zodat hij die makkelijk bij zich kan dragen. Wie weet hoe ik die app met alle wijzigingen/vertalingen over kan zetten?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-07-13, 14:50
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Hoe heb je die app dan aangepast? Als het een app uit de app store is valt er niet veel aan te passen behalve soms wat instellingen. Of is het een app die je zelf ontwikkeld hebt?
  #3  
Oud 01-07-13, 14:57
AnneMargreet AnneMargreet is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2013
Berichten: 5
Standaard

Het is de app Little reader uit de app store met Engelse woordjes en ook plaatjes. De app staat toe dat je zelf toevoegt. Dus heb ik plaatjes toegevoegd en alle woorden in het Nederlands ingesproken enz. Dat kostte best wat tijd dus vandaar mijn vraag......
  #4  
Oud 01-07-13, 15:03
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Een app met instellingen en toevoegingen kan je niet zonder meer overzetten. Al die data staat in de Sandbox van de app. Het kan lukken door een backup van de iPad terug te zetten op de iPod. Maar dan zet je alles terug, niet alleen die app.

Ik weet niet of die app file sharing gebruikt. Sluit de iPad aan iTunes aan. Klik op het tabje apps en scroll naar beneden tot je Little Reader ziet.

Ik denk dat je het beste die app op de iPod download en dan alle instellingen nog eens uitvoert.

PS:
Bedank voor de tip over Little Reader voor autistische kinderen. Ik ga die eens bekijken.
  #5  
Oud 01-07-13, 15:25
AnneMargreet AnneMargreet is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2013
Berichten: 5
Standaard

Dank voor je antwoord, maar dat nog eens doen is echt uren werk!! Misschien dat ik het eens probeer met die backup terug zetten van de ipad. Weet je toevallig hoe je dat het gemakkelijkste doet?
Nog een tip voor autistische kinderen kan zijn de app " talking cards". Voor als het kind niet spreekt.
  #6  
Oud 01-07-13, 15:30
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnneMargreet Bekijk bericht
Weet je toevallig hoe je dat het gemakkelijkste doet?

Nog een tip voor autistische kinderen kan zijn de app " talking cards". Voor als het kind niet spreekt.
Een complete synchronisatie/backup maken van de iPad. Dan de iPod herstellen met iTunes en na het herstel kiezen voor het terugzetten van de iPad backup. iTunes zal dan terugzetten wat teruggezet kan worden.

Bedankt voor de tip over "Talking Cards". Ga dat onmiddellijk bekijken. Ik heb er hier zo eentje van twaalf jaar die niet spreekt.
  #7  
Oud 01-07-13, 15:44
AnneMargreet AnneMargreet is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2013
Berichten: 5
Standaard

Dank! Ik zal eens nadenken over wat ik heb en wat nuttig kan zijn. Wat is de ontw.leeftijd?
  #8  
Oud 01-07-13, 15:47
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnneMargreet Bekijk bericht
Wat is de ontw.leeftijd?
Vier tot vijf jaar. Maar dat komt omdat hij ook nog Trisomie 21 heeft.
  #9  
Oud 01-07-13, 16:53
AnneMargreet AnneMargreet is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2013
Berichten: 5
Standaard

Ik heb je advies over terugzetten van de backup opgevolgd en het is gelukt!!!!!! Dank je wel!!! Super!!!
  #10  
Oud 01-07-13, 17:18
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Zonder dank en graag gedaan Bedankt ook voor het privébericht.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Cydia app BTSTACK overzetten van iPad-1 naar iPad-2 Gryta1 Jailbreak apps en thema's 2 10-06-12 18:26
Windows: mp3 overzetten van iphone of ipod naar pc steiner iTunes 0 08-08-11 14:32
Gegevens van Ipod naar Iphone 4 overzetten? dutchronnie iTunes 0 13-10-10 16:20

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:46.