App Computeridee discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Als abonnee van het computer tijdschrift Computeridee heb ik ook alle uitgaves digitaal op mijn ipad in de app van Computeridee staan. Echter na de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
App Computeridee
Als abonnee van het computer tijdschrift Computeridee heb ik ook alle uitgaves digitaal op mijn ipad in de app van Computeridee staan.
Echter na de installatie van ios7 zie ik mijn tijdschriften niet meer staan op mijn ipad. Hebben meer mensen daar last van? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heeft u wel ingelogd in de app zelf? Zo ja, probeer de app eens te verwijderen en opnieuw te installeren. Mocht het nog niet verholpen zijn zou u moeten wachten op een update van de app die iOS 7 ondersteunt.
|
||||
|
||||
Ja, ik heb hier ook last van.
Tijdje niet geprobeerd, dus ik weet niet of het door iOS 7 of het faillissement van CID uitgever HUB komt.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App door review krijgen / hoe app meer diepgang te geven voor app store | klaverentwee | Ontwikkelen voor iOS | 2 | 10-01-11 20:18 |
Apple komt binnenkort met conversie app en vertaal app? app? | libia | Chat en geruchten | 3 | 29-09-09 21:49 |
|
|