App voor schrijven van notities discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedendag, Ik heb een vraag. Ik bezoek vaak lezingen e.d. en wil graag met mijn iPad notities maken. Ik vind het daarin niet prettig om ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
App voor schrijven van notities
Goedendag,
Ik heb een vraag. Ik bezoek vaak lezingen e.d. en wil graag met mijn iPad notities maken. Ik vind het daarin niet prettig om te typen, maar wil dat graag schrijven met een stylus. Maar dan wil ik wel graag dat hij direct het 'vertaald' naar tekst, zodat het geen gigantische aantekeningen worden. Weet een van jullie een mooie app? Tx! Steven |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Zoek in de iTunes Store eens met het zoekbegrip "handwriting notes" dan kom je heel wat apps tegen. Te veel om hier allemaal op te noemen. Succes gewenst.
|
|
|||
|
|||
Is een BT toetsenbord ook geen optie?
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor jullie reacties.
Ik heb een BT Toetsenbord, maar vind dat niet prettig werken. Ik heb ook even door de apps heen gelopen, maar ik heb er niet echt een gevonden waar mijn geschreven notes direct worden omgezet naar tekst. Hopelijk weet iemand nog iets. Groet |
|
|||
|
|||
Ik gebruik notes plus nog wel eens. Daar zit als extra plugin (in-app aankoop) een handwriting plugin bij in. Volgens mij is die voor handschriftherenning.
De plugin heb ik nooit geprobeerd Voor alleen tekst gebruik ik vaak onenote van microsoft, maar dan vooral omdat die perfect samenwerkt met de versie op de pc (tekst intikken op de ipad wordt direct online gsynchroniseerd waarna het ook op de desktop versie en de web versie (op skydrive) beschikbaar is. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App voor delen notities !? Tips gezocht | henk004 | iPhone Apps | 2 | 28-05-13 21:53 |
App voor notities op PDF én PPT zonder pc? | LostAndFound | iPad Apps | 3 | 18-11-11 18:23 |
|
|