App voor full-size websites discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, Ik heb een website gemaakt waar mensen afspraken op kunnen maken in een winkel. Die wil ik laten zien op een ipad, alleen zoek ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
App voor full-size websites
Hi,
Ik heb een website gemaakt waar mensen afspraken op kunnen maken in een winkel. Die wil ik laten zien op een ipad, alleen zoek ik een app die websites fullsize laat zien en dus mensen niet hun eigen webadres kunnen invullen, zodat de juiste website altijd in beeld blijft. De homeknop van de ipad zit afgeschermd dus mensen zullen niet uit de app kunnen komen. Iemand een idee? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Als je een icon maakt op het beginscherm voor de webapp (in Safari: Toevoegen aan beginscherm), en je start de app daarna via het icon dan zie je de Safari adresbalk niet meer (fullscreen).
Dit veronderstelt dat je volgende code in je html <head> hebt: <meta name="apple-mobile-web-app-capable" content="yes" /> <meta name="apple-touch-fullscreen" content="yes" /> |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
bescherm folie iphone Zagg invisibleSHIELD Full Body of BodyGuardz Full Body | sportingboy | iPhone accessoires en onderdelen | 9 | 14-05-10 11:12 |
iPhone app tracker websites | DutchVince | iPhone Apps | 0 | 25-10-08 01:19 |
install.app package file size mismatch | jdenijs | Unlock [archief] | 2 | 28-01-08 00:20 |
|
|