Imovie uit iLife paket niet gratis discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb in december een nieuwe ipad mini retina gekocht. Enkele dagen later wilde ik alle iLife en iWork apps installeren. Deze waren allemaal ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Imovie uit iLife paket niet gratis
Hallo,
Ik heb in december een nieuwe ipad mini retina gekocht. Enkele dagen later wilde ik alle iLife en iWork apps installeren. Deze waren allemaal gratis, behalve imovie. Hier moet ik nog steeds €4.49 voor betalen, ondanks dat die met de aankoop van een nieuwe ipad of iPhone gratis zou moeten zijn. Ik heb al geprobeerd om mijn ipad los te koppelen van mijn iTunes account, in te loggen met een ander account om vervolgens weer in te loggen met mijn eigen account, maar dit maakt allemaal niet uit. Ik moet nog steeds die €4.49 betalen om imovie te downloaden. Kan iemand mij helpen hoe ik die toch gratis kan downloaden? Steph |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Misschien een mailtje sturen naar Apple via iTunes? En je vraag voorleggen? Misschien krijg je je geld terug. En of kun je per mail het serienummer van je iPad mailen oid (ik zeg maar wat hoor) dat ze kunnen zien wat de aankoopdatum was, en dat je er recht op had, op die iMovie app..
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Scene gemaakt in Imovie niet beschikbaar in andere projecten van Imovie | jovdo | iPad Apps | 0 | 25-04-12 00:14 |
|
|