ipad app om gedownloade film mee af te spelen discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, ik heb de laatste ipad mini en wil daar films op kijken die ik nu op de computer heb staan in avi en mp4 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ipad app om gedownloade film mee af te spelen
hallo,
ik heb de laatste ipad mini en wil daar films op kijken die ik nu op de computer heb staan in avi en mp4 formaat. ik wil de films op de ipad zetten met met iTunes deze hebben ook een nederlandse ondertiteling welk ik ook graag onder de film wil zien. graag zou ik van jullie willen weten welke app daarvoor het meest geschikt is. alvast bedank voor de moeite. gr Peter |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik denk dat deze app goed is.
Ik gebruikte het ook voor films. iMediaplayer https://itunes.apple.com/nl/app/imed...544635606?mt=8 |
|
|||
|
|||
Dank je voor je snelle reaktie ga het uitproberen.
Peter |
|
|||
|
|||
OPlayer HD is mijn favoriet, die ik al heel lang gebruik.
Leest werkelijk elk videoformaat. |
|
||||
|
||||
Gebruik nu al weer een tijdje Infuse en ben daar heel erg tevreden over. Pikt alles op wat in Itunes staat maar je kunt de films natuurlijk ook in de app zelf zetten.
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
gedownloade film via pc op ipad zetten met ondertiteling | Tasja87 | iPad algemeen | 0 | 26-12-12 23:29 |
Mac OS X: Gedownloade itunes liedjes spelen niet af | arjanmendel | iTunes | 4 | 06-01-12 21:02 |
|
|