iPad Air: Filebrowser traag discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik gebruik filebrowser om via mijn iPad Air bv. foto's van ca 3mb van mijn Nas te bekijken. Dit gaat vrij traag, ik denk dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPad Air: Filebrowser traag
Ik gebruik filebrowser om via mijn iPad Air bv. foto's van ca 3mb van mijn Nas te bekijken. Dit gaat vrij traag, ik denk dat ik niet verder kom dan 1.3MBps dus ca 3 sec per bestand. Je zou een factor 10 meer verwachten.
Enig idee waar dit vandaan komt? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Welke nas gebruik je?
als je een synology gebruikt, download dan de app DSFILE dit werkt wel perfect en snel suc6 |
|
|||
|
|||
Inmiddels is de router vervangen door een linksys EA6700 en de NAS door een Synology 412+.
Welnu de snelheden die ik nu haal bij het scrollen door foto's op de NAS zijn 4-4.4 MB/'s (bytes dus) maximaal. DS file heb ik gebruikt maar werkt zeker niet sneller en met grote foto bestanden kan hij niet omgaan, hij loopt vast. Met een kabel naar mijn oudere notebook haal ik 55-60MB/s. De verbetering zit hem in een andere router, de NAS maakt voor de iPad niet uit. Mijn nieuwe iPad Air is daarmee echt niet veel vlotter dan mijn stokoude iPad 1! |
Labels |
filebrowser, ipad air, traag |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Gestreamde muziek van PC (windows) naar Ipad via remote filebrowser pro hapert | FransTT67 | iPad algemeen | 2 | 20-09-13 15:32 |
filebrowser | erwin27 | iPhone Apps | 0 | 28-09-12 23:44 |
Filebrowser... Alternatief voor Air Sharing e.a. | Bejito | iPad algemeen | 3 | 23-08-10 14:23 |
|
|