//

iPad Air: Filebrowser traag

iPad Air: Filebrowser traag discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik gebruik filebrowser om via mijn iPad Air bv. foto's van ca 3mb van mijn Nas te bekijken. Dit gaat vrij traag, ik denk dat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad Apps en games > iPad Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-11-13, 23:12
Silverleaf Silverleaf is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 26
Standaard iPad Air: Filebrowser traag

Ik gebruik filebrowser om via mijn iPad Air bv. foto's van ca 3mb van mijn Nas te bekijken. Dit gaat vrij traag, ik denk dat ik niet verder kom dan 1.3MBps dus ca 3 sec per bestand. Je zou een factor 10 meer verwachten.

Enig idee waar dit vandaan komt?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-12-13, 11:07
duckman duckman is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2013
Berichten: 1
Standaard

Welke nas gebruik je?
als je een synology gebruikt, download dan de app DSFILE dit werkt wel perfect en snel

suc6
  #3  
Oud 01-12-13, 22:37
Silverleaf Silverleaf is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 26
Standaard

Inmiddels is de router vervangen door een linksys EA6700 en de NAS door een Synology 412+.

Welnu de snelheden die ik nu haal bij het scrollen door foto's op de NAS zijn 4-4.4 MB/'s (bytes dus) maximaal. DS file heb ik gebruikt maar werkt zeker niet sneller en met grote foto bestanden kan hij niet omgaan, hij loopt vast. Met een kabel naar mijn oudere notebook haal ik 55-60MB/s. De verbetering zit hem in een andere router, de NAS maakt voor de iPad niet uit.

Mijn nieuwe iPad Air is daarmee echt niet veel vlotter dan mijn stokoude iPad 1!
Reageren

Labels
filebrowser, ipad air, traag



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Gestreamde muziek van PC (windows) naar Ipad via remote filebrowser pro hapert FransTT67 iPad algemeen 2 20-09-13 15:32
filebrowser erwin27 iPhone Apps 0 28-09-12 23:44
Filebrowser... Alternatief voor Air Sharing e.a. Bejito iPad algemeen 3 23-08-10 14:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:46.