Vertalen van woorden door er op te tabben discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik zoek een gratis app die een woord kan vertalen door het woord te selecteren....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Vertalen van woorden door er op te tabben
Hoi,
Ik zoek een gratis app die een woord kan vertalen door het woord te selecteren. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
En hoe moeten de woorden in die App komen voor je er op kunt tappen?
|
|||
|
|||
Gewoon als tekst.
|
|
||||
|
||||
Hoe komt de App aan die woorden? (de tekst; copy/paste?)
Of bedoel je gewoon een woordenboek waar alle woorden al in staan? |
|
|||
|
|||
Dit zit toch standaard al in IOS 7?
Ik tab op het woord wat ik wil vertalen,en krijg dan een een zwart balkje in beeld met Kopieer / Definieer / Spreek uit. Dan klik je op Definieer,ga dan naar beheer (links onderin)en daar zie verschillende woordenboeken die je kan downloaden (klik op het wolkje achter het woordenboek). Je hoeft hier dus niet een apart woordenboeken app voor aan te schaffen. |
|
|||
|
|||
Dankjewel. Ik zie het net ook. Ik ben niet meer zo bij met iOS7 sinds ik men telefoon android heb.
|
|
||||
|
||||
Het standaard iOS7 woordenboek geeft toch alleen uitleg, maar geen vertaling?
|
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Tap to translate is alleen in safari het zou in elke app moeten lukken. Ik zal het anders zelf wel schrijven.
|
|
||||
|
||||
Als het in iedere App moet werken zul je een jailbreak nodig hebben.
(Of je moet alle App ontwikkelaars ervan overtuigen dat ze jouw library in hun App opnemen) |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|