Foto verplaatsen naar aparte map discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi Allemaal, ik gebruik wallbase om leuke achtergronden te downloaden, heb de app gekocht voor 80 cent , als je een foto opslaat krijg je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Foto verplaatsen naar aparte map
Hoi Allemaal, ik gebruik wallbase om leuke achtergronden te downloaden, heb de app gekocht voor 80 cent , als je een foto opslaat krijg je de keus app locatie of filmrol.
Als ik de eerste kies zie ik ze in de app wel staan als gedownloade foto's maar zie nergens een manier om een foto als achtergrond in te stellen. Dus dan maar downloaden naar mijn filmrol, nadat ik er wat binnen heb gehaald wil ik ze in een aparte map plaatsen zodat ik één en ander gescheiden kan houden, het lukt me wel om ze toe te voegen aan een nieuwe map, maar het origineel blijft op de filmrol staan, en als ik die dan wil verwijderen roept hij dat die andere , neem aan alleen een verwijzing , die in de nieuwe map staat ook verwijdert word. Ik wil niks dubbel, of verwijzingen naar ik wil de foto gewoon VERPLAATSEN naar een andere map Dat eigenwijze apple gedoe kost ze de kop nog eens , als er nog eens een product op de markt komt die net zo mooi is als de ipad maar met minder eigenwijze software etc etc stap ik over grrrrrrrrrrr |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
iOS is helaas niet erg mapperig (wat de gebruiker betreft). Moraal van het verhaal? Er staat niets dubbel |
|
||||
|
||||
Dus als ik het goed begrijp, dan kan je ze alleen in een andere map krijgen m.b.v. de Mac + iPhoto en door twee te gaan synchroniseren.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto's verplaatsen naar pc | jeen66 | Muziek, foto & video | 0 | 01-03-11 23:02 |
Windows: Foto's in elk een aparte map | Koudbloed | iTunes | 16 | 28-12-10 12:49 |
Foto: Probleem met kopieren foto map van pc naar Iphone | koom11 | Muziek, foto & video | 0 | 20-08-10 14:38 |
Windows: audioboeken die in de muziekmap staan verplaatsen naar map audioboeken. | lgwim | iTunes | 4 | 21-05-10 21:21 |
Foto: foto's verplaatsen naar andere albums op iphone | tjitjaks | Muziek, foto & video | 1 | 14-04-10 01:06 |
|
|