Ipad app: DS Mobile stuurt naar verkeerde (foute)site discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb op mijn ipad de app gezet: DS Mobile , om via de Ipad te kunnen downloaden, d.m.v. Disk Station... Als ik deze app ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ipad app: DS Mobile stuurt naar verkeerde (foute)site
Ik heb op mijn ipad de app gezet: DS Mobile , om via de Ipad te kunnen downloaden, d.m.v. Disk Station...
Als ik deze app opstart zie ik recht boven iets knipperen , dus ik klik daar op dan wordt je door geroute naar www2.appupdate.co met de melding : Beste Apple klant Er is een nieuwe versie van Whatsapp voor uw Apple Ipad toestel Ga verder naar de volgende pagina om uw versie van Whatsapp te uploaden. Mijn Norton beveiliging vind deze pagina onbetrouwbaar, Maar waar meld je zoiets aan?? Ik dacht dat je in de Appstore van Apple ook foute apps kon rapporteren Hans KS |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
appstore, appupdate whatsapp, rapporteren |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Agenda stuurt verkeerde naam als afzender | Torossen | iPad algemeen | 0 | 12-01-13 22:21 |
Iphone-Ipod mobile site maken van normale site | gamertje | iPhone Apps | 1 | 16-10-09 14:22 |
|
|