Kan niet aanmelden in facebook discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Sinds kort heb ik een probleem met facebook op de ipad. Ik kan niet meer inloggen, hij geeft de error kan niet aanmelden geen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan niet aanmelden in facebook
Hoi,
Sinds kort heb ik een probleem met facebook op de ipad. Ik kan niet meer inloggen, hij geeft de error kan niet aanmelden geen connectie met server. Ik heb ios 704 eropstaan en van alles al geprobeerd Hard reset Facebook app weg en installeer opnieuw Inloggen via website wel mogelijk Search My friend app geinstalleerd ivm evt icloud isseu Reserve kopie van icloud terug gezet Helaas allemaal geen resultaat |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ja helaas vind ook ik nergens een oplossing voor dit probleem. Het doet zich voor bij de ipad van een vriend. Een ipad air
Zelfs de account verwijderen werkt niet. |
Labels |
facebook, ipad aan |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Nieuwe versie Facebook messenger niet meer kunnen aanmelden | Cikota | iPhone Apps | 2 | 08-03-13 07:33 |
Eetlijst app waarmee je kan aanmelden voor gezamenlijk eten met je huis | TheBishop | iPhone Apps | 0 | 25-02-13 10:38 |
Windows: Inloggen/Aanmelden iTunes lukt niet | Applegebruiker88 | iTunes | 1 | 17-04-12 14:31 |
Ik kan me niet aanmelden bij de app store, ondanks dat ik een apple id heb. | dounia | iPhone Apps | 0 | 16-03-12 10:31 |
Windows: Kan niet aanmelden bij Itunestore | abkebab | iTunes | 0 | 04-11-08 21:08 |
|
|