Ik kan me niet aanmelden bij de app store, ondanks dat ik een apple id heb. discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een apple ID aangemaakt, maar op het moment dat ik een app wil downloaden moet ik eerst mijn betaal/adresgegevens controleren. Bij payment type: ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik kan me niet aanmelden bij de app store, ondanks dat ik een apple id heb.
Ik heb een apple ID aangemaakt, maar op het moment dat ik een app wil downloaden moet ik eerst mijn betaal/adresgegevens controleren.
Bij payment type: kies ik voor None Billing Adress: bij province kan ik alleen uit provincies uit australie kiezen. Ik heb geprobeerd om gewoon een provincie te kiezen die in het lijsje staat, maar dan klopt de postal code niet Kan iemand me hiermee helpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPod touch: bij shsh is opgeslagen dat ik ipod 2g 8gb heb, maar het is een 3g (jailbreak) | kijkje | Jailbreak | 2 | 03-05-11 00:12 |
Windows: Ik heb een APPLE ID, maar kan geen enkele app downloaden | maybritt | iTunes | 0 | 13-01-11 20:22 |
whats app geeft niet aan dat ik een bericht heb?? | snipje | iPhone Apps | 1 | 18-05-10 23:04 |
Windows: Kan niet aanmelden bij Itunestore | abkebab | iTunes | 0 | 04-11-08 21:08 |
|
|