Apps definitief verwijderen uit iTunes discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een aantal apps van mijn iPad die ik definitief uit iTunes op mijn macbook wil verwijderen. Ik krijg het alleen niet voor ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apps definitief verwijderen uit iTunes
Hallo,
Ik heb een aantal apps van mijn iPad die ik definitief uit iTunes op mijn macbook wil verwijderen. Ik krijg het alleen niet voor elkaar. Ik heb al een aantal tips op internet gevonden (selecteren + cmd + backspace), maar deze werken niet. Ik krijg alleen een geluidje. Kan iemand mij adviseren? Ik hoor het graag. Alvast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
De app aanklikken. Dan rechts klikken en dan "Delete" aanklikken:
|
|
|||
|
|||
Sorry, wat bedoel jij met rechts klikken? Op mijn macbook kan ik dat wel, er gebeurt dan alleen niks. Misschien doe ik iets verkeerd. Ik hoor het graag.
|
|
|||
|
|||
Op het trackpad van een MacBook Pro is "rechts klikken" met twee vingers klikken. Met een Magic Mouse is dat dan CTRL+klik (als je Secondary Click niet ingeschakeld hebt in de Mouse Preferences). CTRL+klik kan ook op een Trackpad. Mogelijkheden genoeg dus.
|
|
|||
|
|||
Helaas, er gebeurt niets.
Ik ben in iTunes, iPad is aangesloten. Ik selecteer de iPad, dan selecteer ik apps en zie dan alle huidige apps staan en apps die ik reeds van mij iPad heb verwijderd. Ik wil die verwijderde apps nu definitief uit iTunes verwijderen. Nog andere tips? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Het werkt! Dank voor je tips!!!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
app's definitief verwijderen | carolineb | iPad algemeen | 2 | 27-09-13 15:12 |
Verborgen aangekochte apps definitief verwijderen in iOS 7 | Kate66 | iPhone Apps | 6 | 21-09-13 15:55 |
foto's definitief verwijderen | paperclip26 | iPhone algemeen | 1 | 17-06-13 15:04 |
Internet instellingen (3G) definitief verwijderen | RB1969 | iPhone algemeen | 4 | 04-03-13 01:51 |
Windows: Apps definitief uit Itunes wissen | Sjra | iTunes | 2 | 16-02-10 23:07 |
|
|