Niet te verwijderen icoon van iPad discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) App Forza is een update van geweest o.a. Ook het uiterlijk van de app is veranderd. Nu staat deze nieuwe icoontje op de iPad echter ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Niet te verwijderen icoon van iPad
App Forza is een update van geweest o.a. Ook het uiterlijk van de app is veranderd. Nu staat deze nieuwe icoontje op de iPad echter de oude app ( alleen het icoontje) staat ook nog in het scherm. Als ik hierop druk kom niet het kruisje te voorschijn om hem te verwijderen. Het icoontje heeft wel een lichtere iets vergrijsde kleur.
Hoe kan ik die nu verwijderen. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 30 april 2014 om 20:08 ---------- Na diverse pogingen toch gelukt door en iPad opnieuw op te starten met de home en aan-uit toets tegelijk ingedrukt te houden en hem opnieuw op te starten Laatst gewijzigd door rambocus; 30-04-14 om 21:06. Reden: Verwijderen gelukt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Mooi dat het gelukt is, dit topic kan dus dicht
//Slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto's verwijderen van iPad lukt niet | iMarkb | iPad Apps | 2 | 28-03-14 17:41 |
Na de update naar iOS7 van mijn iPad kan ik niet meer de apps verwijderen" | WillemAntoon | iPad Apps | 4 | 01-10-13 18:41 |
Icoon verdwenen van Ipad | Xanthe | iPad algemeen | 2 | 29-08-13 16:45 |
Fotoalbum van iPad verwijderen lukt niet | idegroot1 | iPad algemeen | 2 | 24-06-13 20:51 |
Twitter account niet te verwijderen van iPad 2 | chiel63 | iPad algemeen | 5 | 05-06-12 10:28 |
|
|