Boeken, formaten, folders en apps discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Nou, ik heb weer eens wat in m'n hoofd en dat lijkt weer eens niet te kunnen. Ik heb een aantal pdf's en epubs in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Boeken, formaten, folders en apps
Nou, ik heb weer eens wat in m'n hoofd en dat lijkt weer eens niet te kunnen.
Ik heb een aantal pdf's en epubs in itunes/ibooks staan. Daarnaast heb ik goodreader voor cbr formaten. Nou wil ik eigenlijk een app hebben die - makkelijk bestanden er in te krijgen (iCloud/dropbox/onedrive) - Alle (3) deze formaten ondersteunt - Boeken in categorieën/folders/mappen kan plaatsen zoals --Kinderboeken --Studieboeken --Stripboeken ----Stripboeken/Serie1 ----Stripboeken/Serie2 - Reklamevrij Doe ik nou weer te ingewikkeld? Ik heb documents5 (readdle), goodreader, ibooks, Cloudreaders al allemaal geprobeerd en allemaal is het net niet. Ik kon ook niet een compleet artikel vinden met bookreaders en dergelijke apps. Misschien een leuk idee om alle bekende (en wellicht onbekende) apps voor boeken lezen eens in 1 artikel te beschrijven? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
XBMC - andere formaten afspelen | Aims | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 20 | 24-02-12 22:43 |
Organisatie van apps: folders | Doblie | iPhone algemeen | 2 | 16-11-11 16:54 |
Update appstore items --> alle apps uit folders | Stephan0501 | iPhone Apps | 4 | 12-11-10 20:15 |
leercurve iPhone-apps - welke boeken? | Jonaske_ | Ontwikkelen voor iOS | 4 | 12-05-10 10:50 |
|
|