De audio van videoafspeellijst normaliseren discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik maak zelf karaokes, of zet oude karaokes om naar mijn iPad 2. Nu is het volume van de audio van de video's niet altijd ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
De audio van videoafspeellijst normaliseren
Ik maak zelf karaokes, of zet oude karaokes om naar mijn iPad 2.
Nu is het volume van de audio van de video's niet altijd hetzelfde. Ik ben dus op zoek naar app. of hardware waarmee ik gewoon mijn video's kan afspelen via de afspeellijst (video playlist) en het uitgangsvolume kan normaliseren. Eventueel mag dat ook via hardware aan de audio uitgang. Soort automatische gain/limiter. Het gaat dus niet om het bewerken per video van de audio. Iemand een idee? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
afspeellijst, audio, normaliseren, video |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Audio bericht van smartphone Samsung naar Iphone 4 | RS09 | iPhone Apps | 1 | 20-10-11 11:17 |
audio van een verwijderde film | suzanh | iPhone algemeen | 4 | 17-11-09 21:53 |
Windows: Audio DVD maken van muziek in m'n iTunes Bieb | Luckysunnie | iTunes | 0 | 09-08-09 20:05 |
Muziek van IPhone afspelen via audio installatie | yves47 | Muziek, foto & video | 6 | 09-11-08 13:04 |
|
|