Pages-bestand handig naar Facebook app discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoe kan ik handig een Pages-bestand via Facebook versturen in een bestaande groepschat? Wat ik laatst deed, was het Pages-bestand eerst op Facebook plaatsen, met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Pages-bestand handig naar Facebook app
Hoe kan ik handig een Pages-bestand via Facebook versturen in een bestaande groepschat? Wat ik laatst deed, was het Pages-bestand eerst op Facebook plaatsen, met als privacy dat alleen ik het kon zien, en het toen in een groepsbericht versturen. Toen bleek ook dat iemand met een Samsungtelefoon het bestand niet kon lezen.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Klopt, maar wist niet dat iemand dan ook geen bestanden van de ipad kon lezen. Ik had het namelijk wel naar een Wordbestand getranscribeerd volgens mij. Hoe dan ook, mijn vraag ging vooral over een handige upload naar facebook.
|
Labels |
facebook, ipad, pages |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Pages download icloud bestand niet | Cliffiphone4 | iCloud | 0 | 10-11-11 21:50 |
iDisk pages doc in pages openen op de iPad. | Roogbass | iPad algemeen | 0 | 12-07-10 10:05 |
|
|