FaceBook app op iPad air werkt niet discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Wanneer ik de FaceBook app via instellingen installeer, krijg ik na de installatie, bij het aanmelden, dat er geen connectie met de server kan gemaakt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
FaceBook app op iPad air werkt niet
Wanneer ik de FaceBook app via instellingen installeer, krijg ik na de installatie, bij het aanmelden, dat er geen connectie met de server kan gemaakt worden. En dat blijft zo. Alle andere apps kunnen gewoon van internet gebruik maken.
Wanneer ik de knop wil gebruiken om de account te verwijderen, dan doet dat helemaal niets. De app handmatig verwijderen en weer installeren verandert niets. Alles afgeschuimd op internet. De vraag duikt regelmatig op, maar niemand die een oplossing schijnt te kennen... Iemand hier die weet hoe dit opgelost kan worden ? Eric |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Gisteren was er een netwerkstoring met de Facebook app. Twitter stond er vol van.
Ik denk dat dat je probleem is geweest. Nu moet het weer gewoon werken (althans bij mij werkt het weer prima). |
|
|||
|
|||
Helaas, dat zal voor mij het probleem niet zijn, dit loopt al een dikke maand, maar wel bedankt voor de reactie.
|
|
|||
|
|||
Werkt dit inmiddels wel weer? Heb hetzelfde probleem dus zou geholpen zijn met de oplossing
|
|
|||
|
|||
Neen, blijkbaar nooit opgelost. Bijzonder slordig van Apple en Facebook
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ook van Apple, omdat het geïntgreerd zit in het iOs. En het is precies daar waar het misloopt schijnbaar
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Screenshot iPad air werkt niet | trebor1325 | iPad algemeen | 5 | 06-11-15 12:50 |
Oplader werkt niet op IPad air | Guest-20211218210658 | iPad Apps | 1 | 07-11-13 19:14 |
Oplader werkt niet op Ipad Air | Guest-20211218210658 | iPad algemeen | 1 | 07-11-13 19:01 |
|
|