Apps op ipad kan ik niet meer updaten discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb onderlaatst mijn Apple id. Aanpast, maar nu kan Ik mijn apps niet updaten. Als ik mijn apps wil updaten, dan moet ik mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apps op ipad kan ik niet meer updaten
Ik heb onderlaatst mijn Apple id. Aanpast, maar nu kan
Ik mijn apps niet updaten. Als ik mijn apps wil updaten, dan moet ik mijn wachtwoord ingeven, als ik vervolgens op bijwerken druk, dan gaat updaten (denk je dan), maar vervolgens komt de knop werk bij weer in beeld. Als ik daar dan weer op druk vraagt ie weer om mijn passwoord. Dit kan ik over e over doen, maar blijf in deze cirkel. Nieuwe apps installeren lukt dan weer wel. Groet, Marc |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Andere e-mail en gamecenter id
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan geen apps meer downloaden of updaten | LimerLimer | iPhone algemeen | 7 | 11-02-14 18:04 |
Ik kan geen apps meer updaten, vraagt om betalen | byangel | iPhone Apps | 5 | 11-01-13 17:07 |
Kan geen apps meer downloaden of updaten! | Marieke00 | iPhone Apps | 15 | 06-01-13 12:43 |
Ik kan mijn apps niet meer updaten na installatie van 6.0 | Sifco | iPhone algemeen | 2 | 12-10-12 15:28 |
Kan geen apps meer installeren/updaten | Snooky | iPad algemeen | 6 | 23-02-12 09:57 |
|
|